  • 21. Data: 2014-07-06 22:22:26
    Temat: Re: Przepychanki
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl>

    > Napraw samochód (póki co jest niesprawny i kwalifikuje się do
    > odholowania) a potem użyj klaksonu.

    A potem ?

  • 22. Data: 2014-07-06 23:02:53
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu sobota, 5 lipca 2014 13:10:39 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

    > Wiekszosc "fachowcow od przepisow" ciezko oburzonych na to, ze ktos smial jechac
    > lewym pasem, jednoczesnie jest przekonana ze nie wolno wyprzedzac prawym apsem i
    > zadne ustawy i kodeksy ich nie przekonaja bo "tak ich uczono"...
    >
    > Te wszystkie prawa jazdy to chyba na targu kupowane :)

    To by sie zgadzalo - ja od prawie czterech juz lat o to samo wypytuje kazdego
    policjanta drogowki, ktory mnie zlapie na "suszarke", czy tez "laser" - w sumie juz
    chyba czterech sie trafilo.

    Jak myslisz, ilu znalo prawidlowa odpowiedz na pytanie pt. "czy na jezdni autostrady
    skladajacej sie z dwoch pasow mozna wyprzedzac prawym pasem?"?

    pozdr
    AA

  • 23. Data: 2014-07-07 09:35:44
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Chyba nie było:
    > https://www.youtube.com/watch?v=v56oP-PnSWI
    >
    > Ja tam nie rozumiem...
    > Widzę czasami różnych takich, wyprzedzam prawym pasem i jadę sobie dalej.

    Rosja. To stan umysłu. Takie zagrywki tam są na porządku dziennym.

    X.

  • 24. Data: 2014-07-08 01:06:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-07-06 23:02, AA pisze:

    > Jak myslisz, ilu znalo prawidlowa odpowiedz na pytanie pt. "czy na jezdni
    autostrady skladajacej sie z dwoch pasow mozna wyprzedzac prawym pasem?"?

    Skoro są dwie możliwe odpowiedzi i tylko jedna prawidłowa... stawiam że
    połowa :-)

  • 25. Data: 2014-07-08 07:08:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-08 01:06, Tomasz Pyra wrote:

    > Skoro są dwie możliwe odpowiedzi i tylko jedna prawidłowa... stawiam że
    > połowa :-)

    Optymiasta;) Aczkolwiek trzeba zauważyć, że wyprzedzanie na autostradzie
    z prawej jest jakieś takie niekomfortowe;)

    Shrek.

  • 26. Data: 2014-07-08 08:07:32
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 8.07.14 7:08, Shrek pisze:

    > Aczkolwiek trzeba zauważyć, że wyprzedzanie na autostradzie z prawej
    > jest jakieś takie niekomfortowe;)

    Na autostradzie trzypasmowej ten dyskomfort będziesz miał mniejszy,
    gdyż wyprzedzając środkowym pasem, tego z lewej wyprzedzasz co prawda
    nadal z prawej, ale jednocześnie tego z prawej wyprzedzasz już z lewej,
    w pełnym komforcie. ;-)

    --
    collie

  • 27. Data: 2014-07-08 08:31:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-08 08:07, collie wrote:

> [...]
    > gdyż wyprzedzając środkowym pasem, tego z lewej wyprzedzasz co prawda
    > nadal z prawej, ale jednocześnie tego z prawej wyprzedzasz już z lewej,

    Chodzi o świadomość tego, że ten z twojej lewej może zawsze wrócić na
    twój pas, bez sprawdzania.

    Shrek.

  • 28. Data: 2014-07-08 09:00:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-08 08:31, Shrek pisze:

    > Chodzi o świadomość tego, że ten z twojej lewej może zawsze wrócić na
    > twój pas, bez sprawdzania.

    W ten sposób, to ten wyprzedzany z lewej też może bez sprawdzania
    wjechać na lewy :)

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2014-07-08 09:47:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-08 09:00, Liwiusz wrote:

    > W ten sposób, to ten wyprzedzany z lewej też może bez sprawdzania
    > wjechać na lewy :)

    Jakoś się przyjęło, że w lewe lusterka (niektórzy) patrzą, a w prawe
    znacznie rzadziej - zwłaszcza poza miastem. NIe wiem jak ty, ale ja na
    autostradzie weprzedzając prawym mam kciuk na klaksonie.

    Shrek.

  • 30. Data: 2014-07-08 10:43:37
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "collie" wrote in message news:lpg1ph$ccf$1@node1.news.atman.pl...

    > Na autostradzie trzypasmowej ten dyskomfort będziesz miał mniejszy,

    Wcale nie

    > gdyż wyprzedzając środkowym pasem, tego z lewej wyprzedzasz co prawda
    > nadal z prawej, ale jednocześnie tego z prawej wyprzedzasz już z lewej,
    > w pełnym komforcie. ;-)

    gdyż na trzypasmowej prawie wszyscy jadą środkowym pasem, więc jeśli nie
    lewym to będziesz musiał wyprzedzać prawym skrajnym ;-P

    --
    Axel