  • 41. Data: 2018-08-12 19:08:12
    Temat: Re: Przerysowano mi drzwi, mam numer.
    Od: l...@g...com

    Sprawa jest pewnie rozwojowa i ciężko nad nią pracują.

  • 42. Data: 2018-08-12 19:40:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 12 Aug 2018 16:59:45 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...
    >>
    > Cos w tym jest...
    > miesiąc temu miałem włamanie do auta.
    > Na miejsce przyjechali ci techniki kryminalistycznej, pobrali odciski
    > palców etc.
    > I do dzis nic...

    Jesli sprawca nienotowany, to co im po odciskach - nic.
    Ale moze kiedys wpadnie.

    Zakladajac oczywiscie, ze te odciski jakos tam wskazuja na wlamywanie,
    a nie na przypadkowe dotkniecie.

    J.

  • 43. Data: 2018-08-12 21:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jesli sprawca nienotowany, to co im po odciskach - nic.
    > Ale moze kiedys wpadnie.

    No tak, tylko ze oni nic jeszcze nie sprawdzili.
    Kiedys miałem włamanie do domu - sprawdzenie odcisków zajeło poltora
    miesiaca...
    Pamietam bo smiałem sie z jedna policjantka ze NCIS to to nie jest :)))

    > Zakladajac oczywiscie, ze te odciski jakos tam wskazuja na wlamywanie,
    > a nie na przypadkowe dotkniecie.

    Wskazuja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 44. Data: 2018-08-12 21:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik l...@g...com ...

    > Sprawa jest pewnie rozwojowa i ciężko nad nią pracują.

    hahahaha
    ja rozumiem, ze to własciwie wszecie sledztwa i powiadomienie o
    niewykryciu...

    Ale jezeli tak, to po co kryminalistyka...?

    No i oni nawet nie wszczeli sledztwa jeszcze... nawet formalnie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 45. Data: 2018-08-12 22:04:39
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > wzbogaciły się o głeboką rysę dokładnie na wysokości wyciągniętej w dół
    > reki uzbrojonej w kluczyk.
    >
    > Mam numer rejestracyjny, ale hip nie udostępni mi nagrania.
    >
    > Moge coś zrobić aby cwaniakowi utrudnić życie?
    >
    > Zanzaczam że chodzi wyłacznie o zwykłą upierdliwość. Zaparkowalem
    > prawidłowo, wręcz perfekcyjknie, nie moja wina że miszczu kupił sobie 3
    > drzwiowy dresowóz i ma problem z wsiadaniem. Kasy nie odzyskam, bo nikt
    > mi nie uwierzy na słowo. Ale może jest coś co mogę zrobić aby misie z
    > policji choćby do pustaka zadzwonili? Moze następnemu uratuje to lakier.

    Zawsze spisujesz numery sąsiadów na parkingu? :-)
    T.

  • 46. Data: 2018-08-12 22:13:34
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/12/2018 10:04 PM, T. wrote:
    > Zawsze spisujesz numery sąsiadów na parkingu? :-)

    Zawsze. Kamerą.

  • 47. Data: 2018-08-13 22:37:49
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Taka sprawa. Zaparkowałem pod hipermerketem.

    Od tego są kamerki z trybem nagrywania na postoju. Obraz tył/przód
    pożądany. Nie ma co tu dywagować. Nie zabezpieczyłeś się więc rośnie
    prawdopodobieństwo, że zapłacisz.

    Moja kamerka szybko zapracowała na siebie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 48. Data: 2018-08-14 19:08:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/13/2018 10:37 PM, Marek S wrote:
    > Od tego są kamerki z trybem nagrywania na postoju. Obraz tył/przód
    > pożądany.

    Ale tu bok porysowali. Dodatkowo żeby zlapać moment należało by miec
    kamerę na dachu skierowaną w dół.

    > Nie ma co tu dywagować. Nie zabezpieczyłeś się więc rośnie
    > prawdopodobieństwo, że zapłacisz.

    Zabezpieczyłem się na tyle ile ma to sens. Zabezpieczenie które mogło by
    zobaczyć moje zarysowanie nazywa się "paranoja".

  • 49. Data: 2018-08-15 23:40:15
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Zabezpieczyłem się na tyle ile ma to sens. Zabezpieczenie które mogło by
    > zobaczyć moje zarysowanie nazywa się "paranoja".

    Bez przesady. Kamery mają kąt widoczności średnio 150 stopni. Widać kto
    wchodzi w kadr, kto z niego wychodzi i słychać skrobanie gdy ryje lakier
    i tablice rejestracyjne gdy odjeżdża. Pewnie, że lepiej byłoby filmować
    boki auta i do tego skanować dowód osobisty i linie papilarne każdej
    osoby przechodzącej obok. Ale to dopiero byłoby paranoją.

    Jasne, jeśli policja nie będzie chciała nic zrobić z nagraniem, to nic
    nie zrobi.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 50. Data: 2018-08-20 18:37:17
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-12 o 14:11, miumiu pisze:
    > Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jesli masz pewnosc i czesto tam robisz zakupy zapoluj na ten samochod,
    > porozgladaj sie, pewnie sie tam czesciej pojawia. A wtedy zrob co ci
    > instynkt podpowiada :)

    Na koń?