    From: "PK" <p...@e...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Przesiadka tylnymi drzwiami
    Date: Sat, 3 Jan 2009 10:42:43 +0100

    Miałem Canona A75 teraz jest Fuji S9600.
    Chciałbym coś z większą matrycą i duuuzo mniejszymi AC i z lepszą ostrością.
    Interesuje mnie fotografia turystyczna czasem drobne przedmioty (wielkości
    pudełka zapałek) do wystawiania na Allegro.

    Bo jak mniemam body czy to Canona czy Pentaxa czy Nikona czy Sony w niczym w
    takiej amatorskiej fotografi sie nie różnia. Wyszedłem z założenia ze jakośc
    fotki jest uzależniona od jakości obiektywu a nie body.
    Wymysliłem sobie, że zaczne kupowanie nowego aparatu zaczynając od
    obiektywu.
    Uznałem też, że najlepiej jak obiektyw będzie jeden.
    Wrozsądnej dla amatora cenie wyszło mi, że jakościowo fotki do przyjęcia są
    Sigma 17-70mm f/2.8-4.5 DC MACRO
    (fotki oglądałęm tutaj http://tiny.pl/6vm1)
    Nie znam sie absolutnie na oznaczeniach następujących po ogniskowej i
    przysłonie.
    Czy może polecicie mi inny obiektyw 16-17/50-70 ładnie rysujący bez
    przesadnych AC w cenie do 1500 zł?
    PK