  • 11. Data: 2014-12-24 00:03:39
    Temat: Re: Przesył obrazu na odległość...
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > DLNA?

    Jest to stratne przesyłanie obrazu.

  • 12. Data: 2014-12-24 00:46:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
> [...]
    s.html

    > http://allegro.pl/ezcast-m2-miracast-dlna-ezair-airp
    lay-ezmirror-hd-i4915169450.html

    Bardziej mi chyba podejdzie zatem długi kabel HDMI bo chcę
    desktopa z karta tunera postawić przy telewizorze, przy antenie
    a monitor na biurku po drugiej stronie pokoju i obsługiwać
    dwa ekrany jednocześnie :-)

  • 13. Data: 2015-01-02 19:35:28
    Od: mr misio de grizzly <m...@y...com>

    W dniu 23.12.2014 o 14:10, Pszemol pisze:
    > "Przemysław Ryk" <p...@g...com> wrote in message

    > HDMI ma jaką maksymalną długość?

    Ja mam 15 m :)

    --
    Mr Misio De Grizzly -> Casual Game Player PC/PS3
    Zerknij jak chcesz -> http://fb.com/termopilecom

    Odpisując zamień kolejność cyfr w adresie e-mail