  • 1. Data: 2010-06-17 18:52:14
    Temat: Przewody w izolacji silikonowej
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Witam.

    Czy moze ktos podpowiedziec gdzie mozna kupic niewielka ilosc przewodów w
    izolacji silikonowej ?
    Konkretnie potrzebuje ok. 10-15m przewodu linki 3 ewentualnie 4 zylowego
    srednicy od 0,2 do 0,5mm
    W TME minimum 50m

  • 2. Data: 2010-06-17 19:01:51
    Temat: Re: Przewody w izolacji silikonowej
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Uzytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > izolacji silikonowej ?
    > Konkretnie potrzebuje ok. 10-15m przewodu linki 3 ewentualnie 4 zylowego

    Nie wiem, na ile Ci po drodze do stolycy, ale na metry widzialem te przewody
    (kawalek czasu temu, ale tam spory wybór róznych dziwnych przewodów mieli,
    wiec jest sznasa, ze nic sie nie zmienilo) w jednym ze sklepów WGE kolo
    GUSu, konketnie byl to pierwszy sklep od wejscia pólnocnozachodniego.

    J.

  • 3. Data: 2010-06-17 19:33:17
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    http://www.vega-tronik.eu

  • 4. Data: 2010-06-17 20:16:58
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 06/17/2010 02:52 PM, Plumpi wrote:
> [...]
    > w izolacji silikonowej ?
    > Konkretnie potrzebuje ok. 10-15m przewodu linki 3 ewentualnie 4 zylowego

    Jeśli nie przeszkadza Ci składanie z pojedynczych żył, to może to Ci
    podpasuje:
    http://hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp
    ?idProduct=10936
    (mają też inne kolory).
    Ew. poszukaj w sklepach modelarskich, przewodów do serw - one mają po 3
    żyły.

    j.

  • 5. Data: 2010-06-18 13:41:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisal w
    > Czy moze ktos podpowiedziec gdzie mozna kupic niewielka ilosc
    > przewodów w izolacji silikonowej ?

    A na allegro nie maja ?

    J.

  • 6. Data: 2010-06-18 19:54:10
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > A na allegro nie maja ?

    Niestety nie.

  • 7. Data: 2010-06-18 19:56:51
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Radzikowski" <j...@s...die.die.die.piranet.org>
    napisał w wiadomości news:hvdvrr$g03$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    ?idProduct=10936 (mają
    > też inne kolory).
    > Ew. poszukaj w sklepach modelarskich, przewodów do serw - one mają po 3

    Odpada całkowicie. Muszą mieć wspólną izolację.

  • 8. Data: 2010-06-18 19:59:13
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.vega-tronik.eu

    Wysłałem zapytanie. Niestety mają tylko przewód 2 żyły + ekran. Odpada.

  • 9. Data: 2010-06-19 06:18:01
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    > Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Niestety nie.
    A moze Igus ? choc nie wiem jak z malymi ilosciami ?
    Ostatnio w reklamie chwalili sie ze sprzedaja od metrów :)

    Gejzero.

  • 10. Data: 2010-06-21 21:50:11
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > izolacji silikonowej ?
    > Konkretnie potrzebuje ok. 10-15m przewodu linki 3 ewentualnie 4 zylowego
    I jak zalatwiles cos ?

    Gejzero