  • 1. Data: 2010-06-16 18:59:27
    Temat: tyrystor SIEMENS BSt N35 110 6k
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    Witam
    Nie moge znalezc dokladnych parametrow tyrystora o oznaczeniu jak w temacie.
    jezeli moze mi ktos podac jaki jest czas wylaczenia tq oraz krytyczne dU/dt
    dla tego typu to bardzo bym prosił o podanie.
    Dziekuje.

    5202 (20100616) __________

  • 2. Data: 2010-06-17 09:20:42
    Temat: Re: tyrystor SIEMENS BSt N35 110 6k
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    On śro, 16 cze 2010 20:59:27 in article news:<hvb6ve$h3h$1@news.onet.pl>
    roxy wrote:
> [...]
    > jezeli moze mi ktos podac jaki jest czas wylaczenia tq oraz krytyczne dU/dt
    > dla tego typu to bardzo bym prosił o podanie.

    http://www.datasheetarchive.com/BSTN35110-datasheet.
    html
    czyli
    http://www.datasheetarchive.com/pdf-datasheets/Datas
    heets-31/DSA-618241.pdf

    W solicomp masz opis BSTN35110 firmy DSI
    http://www.solicomp.de/index.php?article_id=44&clang
    =0

    Krótkie parametry Infeona:
    http://www.datasheetarchive.com/BSTN35110S9-datashee