  • 21. Data: 2013-10-17 15:30:57
    Temat: Re: Pytanie dotyczące 1 moto.
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 17 Oct 2013 12:42:13 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > No ale to nie moj problem bo to nie ja chce rejestrowac FZR na A2 tylko
    > watkotworca.

    Ani mój, bo wątkotwórca chciał tylko wiedzieć czy FZR z 89 roku jest
    fajny. Jednak pozwoliłem sobie o tym napisac, bo mam wrażenie że mało osób
    o tym wie.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 22. Data: 2013-10-17 23:05:51
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 października 2013 14:57:22 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

    > A czy ja napisalem, ze tak sie nie da? Gosc napisal, ze ma mozliwosc
    >
    > zarejestrowac motocykl 95 KM jako 47 KM.
    Aktualnie motocykl o mocy do 70kW mozna w Polsce legalnie przerobic na 35kW i
    przerejestrowac. Moze wlasnie to mial na mysli wontkotfurca.

    --
    pzdr, dr
    1000/525/400

  • 23. Data: 2013-10-17 23:50:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    uważaj bo uwierzę :)

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 24. Data: 2013-10-18 12:13:54
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-10-17 23:50, masti pisze:

    > uważaj bo uwierzę :)
    Najprędzej chciałby taką blokadę na pstryczek,35KW tylko na przeglądzie.

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 25. Data: 2013-10-22 07:59:18
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu piątek, 18 października 2013 12:13:54 UTC+2 użytkownik Monster napisał:

    > Najprędzej chciałby taką blokadę na pstryczek,35KW tylko na przeglądzie.

    Żaden problem, dla silników R4 odcinasz zapłon od dwóch dowolnych świec, a dla R2 od
    jednej. I już masz połowę mocy. Dobrze zamiast świecy zamontować taką przelotówkę
    pustą w środku, to nikt nic nie zauważy. Sam tak robię co jakiś czas.

    Pozdrawiam.

    Ps. To prawda.

  • 26. Data: 2013-10-22 15:02:25
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    ursyn <u...@g...com> wrote:

> [...]
    > świec, a dla R2 od jednej. I już masz połowę mocy. Dobrze zamiast
    > świecy zamontować taką przelotówkę pustą w środku, to nikt nic nie

    Po co przelotówkę?

    http://motogof.tumblr.com/

  • 27. Data: 2013-10-22 15:08:29
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    K...@n...com <k...@g...com> wrote:

    > Powiem Ci tak, masz 18 lat, male doswiadczenie i chcesz moto 100 KM.

    I na skuterze można się zabić... 90 KM i 65 Nm to nie są kosmiczne
    wartości.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 28. Data: 2013-10-22 15:19:26
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    reax <reax@_nospam_op.pl> wrote:

    > w roli głównej xp

    Co to jest rola główna xp?

    http://motogof.tumblr.com/

  • 29. Data: 2013-10-22 15:30:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.10.2013 15:08, Adam Wysocki pisze:

    > I na skuterze można się zabić...

    Zabić się to można i na piechotę.

    > 90 KM i 65 Nm to nie są kosmiczne wartości.

    Nie są. Ale to już na tyle duża moc, że o błąd znacznie łatwiej.

  • 30. Data: 2013-10-22 15:32:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.10.2013 07:59, ursyn pisze:

    > Żaden problem, dla silników R4 odcinasz zapłon od dwóch dowolnych świec,
    > a dla R2 od jednej. I już masz połowę mocy.

    I mieszanka paliwo-powietrze idzie niespalona w wydech?

    PS: zawijaj wiersze.