  • 11. Data: 2014-10-15 19:48:32
    Temat: Re: Pytanie o filtry Marumi
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Wednesday, October 15, 2014 2:50:41 AM UTC-4, Marek wrote:

    > Nooo oczywiście, że osobiście. Gdybym znał kogokolwiek z otoczenia,
    >
    > który posiada w temacie doświadczenie, to nie zawracałbym Wam głowy.

    Ciagle dopytujesz o pierdoly.

    Slon

  • 12. Data: 2014-10-15 22:01:52
    Od: Marek <p...@s...com>

    > Ciagle dopytujesz o pierdoly.

    Jeśli nie potrafisz doradzić w pierdołach, to chociaż nie przeszkadzaj.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 13. Data: 2014-10-16 01:06:09
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <m1k2jc$4e1$1@news.icm.edu.pl>, Marek <p...@s...com>
    wrote:

    > Patrzę w tej chwili na Allegro. Dla 82mm cena DHG jest 259zł najniższa a
    > dla Super DHG 389zł. Dla mnie to dość duża różnica. Jakiś czas temu była
    > jeszcze większa bo za Super DHG chcieli od 475zł w górę więc było dużo
    > więcej.

    Ja kupowalem jakos w 2007/2008
    Zaplacilem 260 za polara Super DHG. AFAIR Fujiyama DHG kosztowala chyba
    ok.200.
    Fi 62.
    Fujiyama chyba tez jest w tych testach.
    --
    TA

  • 14. Data: 2014-10-16 01:07:20
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <m1mjrj$a52$3@news.icm.edu.pl>, Marek <p...@s...com>
    wrote:

    > Jeśli nie potrafisz doradzić w pierdołach, to chociaż nie przeszkadzaj.

    O, wlasnie. Ten pan ma racje.
    --
    TA

  • 15. Data: 2014-10-16 10:15:36
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-10-16 o 01:06, T...@s...in.the.world pisze:

    > Ja kupowalem jakos w 2007/2008
    > Zaplacilem 260 za polara Super DHG. AFAIR Fujiyama DHG kosztowala chyba
> [...]

    Nie znam kompletnie produktów tej firmy. Jaki masz model, o ile są tam
    modele? Czy sprawdzałeś działanie filtru na obiektywie o długiej
    ogniskowej? Nie wiem czemu i nawet nie chcę wiedzieć, tańsze konkretnie
    polary, szczególnie przy ogniskowych rzędu 300mm robiły straszne mydło,
    przy krótszych było lepiej.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek