  • 71. Data: 2013-04-29 17:20:51
    Temat: Re: Pytanie - o nielegalne suszarki - na śniadanie
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-28 22:53, masti pisze:
    >> Mówisz, że uporałeś się z nałogiem?
    > Przestałeś już bić żonę?

    Tak, a u ciebie dzielnicowy nadal częstym gościem?

  • 72. Data: 2013-04-29 17:37:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 29 Apr 2013 17:20:51 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Tak, a u ciebie dzielnicowy nadal częstym gościem?

    cieniutko, kolego, cieniutko.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 73. Data: 2013-04-29 17:47:08
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-29 17:37, masti pisze:
    > cieniutko, kolego, cieniutko.

    Współczuję, może udawaj że cię nie ma w domu ?;)

  • 74. Data: 2013-04-29 18:41:46
    Od: "ADAM" <A...@A...com>

    Czy każda dyskusja na polskiej grupie musi się kończyć
    na takim poziomie?
    Bardzo pasuje do zdania wyrażonego przez k...@g...com
    w wątku "Kamery na latarniach? ", że - cytuję - Polska to kraj debili.
    Niestety muszę się z nim zgodzić.

    ADAM

  • 75. Data: 2013-04-29 18:46:21
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-29 18:41, ADAM pisze:
    > Bardzo pasuje do zdania wyrażonego przez k...@g...com
    > w wątku "Kamery na latarniach? ", że - cytuję - Polska to kraj debili.
    > Niestety muszę się z nim zgodzić.

    No to kurewa żes sobie mentora znalazł..

  • 76. Data: 2013-04-29 21:39:37
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.04.2013 18:52, ADAM pisze:

    > Czy te żółte fotoradary stojące przy ulicach/drogach
    > są laserowe czy nie? Krótko mówiąc, czy jeśli
    > na zdjęciu znajdzie się więcej niż jeden samochód
    > to są w stanie określić, który jechał za szybko?

    Tylko na podstawie analizy serii zdjęć, ale fotorapidy CM robią chyba
    jedno zdjęcie, więc nie.

  • 77. Data: 2013-04-29 21:57:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-27 12:41, jerzu pisze:

    > Nieważne czy sepleni, czy nie, Sokołowski (za którym nie przepadam)
    > raczej go za partnera do rozmowy nie uważał :)

    Nie jest rzeczą najwyraźniej wcale dziwną ;)

  • 78. Data: 2013-05-01 19:23:06
    Temat: Re: Pytanie
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Wiel9" <l...@g...pl>

    > Dobrze by było, gdyby taki kierowca zrobił ci z d... garaż. Wtedy być może
    > byś coś zrozumiał.

    Jak Ty naprawdę myślisz, że oni łapią tych niebezpiecznych to niezły frajer
    z Ciebie.

  • 79. Data: 2013-05-01 22:18:38
    Od: "Wiel9" <m...@i...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Jak Ty naprawdę myślisz, że oni łapią tych niebezpiecznych to niezły
    > frajer z Ciebie.

    Źle myślisz. Łapią i takich i takich.

  • 80. Data: 2013-05-02 00:22:16
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>