  • 1. Data: 2013-04-26 15:56:05
    Temat: Pytanie - o nielegalne suszarki - na śniadanie
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=N_Ye_fRgBqc

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-04-26 16:43:22
    Temat: Re: Pytanie - o nielegalne suszarki - na śniadanie
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-04-26 15:56, anacron pisze:

    > Pozdrawiam

    A gdzie pytanie kmiocie ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2013-04-26 16:53:32
    Od: <7...@8...165332.invalid> (Tom N)

    anacron w
    <news:kle11i$37d$1@news.task.gda.pl>:

    > http://www.youtube.com/watch?v=N_Ye_fRgBqc

    Gdy włączyłem TV o 8:07 i przełączyłem na TVP2, i jednym uchem usłyszałem
    buraczany ton, który już chyba kiedyś gdzieś słyszałem...
    Po chwili zastanowienia stwierdziłem, że na pms, ktoś swego czasu nagranie
    wrzucił (link do yt), a potem szybko skasował...
    Miałem najpierw podejrzenie, że głos tego na środkowej kanapie po prawej to
    ten sam głos co na pms, a za chwilę podpis się pojawił...

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2013-04-26 17:12:28
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 26.04.2013 16:43, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
    > A gdzie pytanie kmiocie ?

    Jednak nie jesteś inteligentny, choć pewnie niektórzy mieli nadzieję.
    Nie pisz do mnie, za głupi jesteś.

  • 5. Data: 2013-04-26 17:28:13
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-04-26 17:12, anacron pisze:

    > Jednak nie jesteś inteligentny, choć pewnie niektórzy mieli nadzieję.
    > Nie pisz do mnie, za głupi jesteś.

    Nie zaprzeczyłeś. A więc jesteś kmiotem. Wada wrodzona, czy nabyta ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 6. Data: 2013-04-26 17:50:10
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > Nie zaprzeczyłeś. A więc jesteś kmiotem. Wada wrodzona, czy nabyta ?

    Jak trudno się porozumieć a jak łatwo obrzucać gównem. Idę pompki robić
    i wam też radzę.

  • 7. Data: 2013-04-26 17:51:01
    Od: tá´Ź

    anacron wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=N_Ye_fRgBqc
    >
    > Pozdrawiam

    To wszystko jest gówno warte, jak uda się udowodnić, że obecne są
    "nielegalne", to kupią "legalne", oczywiście za nasze pieniądze. Te akcje
    są równie debilne jak protest przeciwko wysokim cenom paliwa polegający
    na jeżdżeniu w kółko samochodem (i spalaniu bez sensu tego paliwa).

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2013-04-26 17:51:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 26 Apr 2013 15:51:01 +0000 osobnik zwany t? napisał:

> [...]
    > akcje są równie debilne jak protest przeciwko wysokim cenom paliwa
    > polegający na jeżdżeniu w kółko samochodem (i spalaniu bez sensu tego

    czyli uważasz, że trzeba połozyć uszy po sobie i dać się strzyc?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2013-04-26 18:31:10
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > czyli uważasz, że trzeba połozyć uszy po sobie i dać się strzyc?

    Spróbuj przeczytać mój post jeszcze raz, tym razem ze zrozumieniem.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 10. Data: 2013-04-26 18:49:37
    Od: OcL <o...@b...tv>

    > A gdzie pytanie kmiocie ?

    Za mało odstępu/spacji przed znakiem zapytania analfabeto!