  • 1. Data: 2003-06-17 05:49:44
    Temat: iDSL i problemy z news.tpi.pl
    Od: ">>> PablO <<<" <trash99@wp [tu.nic.nie.ma].pl>

    Witam.

    Jestem w ~25 osobowej sieci (iDSL 1Mbit od tepsy), od pewnego czasu
    praktycznie nie moge korzystac z news.tpi.pl - serwer ciagle zrywa
    polaczenie albo mam timeouty. Cala reszta - www, ftp i inne chodza
    bardzo dobrze, tylko news ma spore problemy. Moze ktos wiec co na to
    poradzic? Jakis inny serwer news?

    Pozdrawiam.

    PS: od godziny 13 probuje odebrac posty z 4 grup dyskusyjnych - teraz
    jest 16:45 i jeszcze mi sie to nie udalo - koszmar!

  • 2. Data: 2003-06-17 15:39:01
    Temat: Re: iDSL i problemy z news.tpi.pl
    Od: "Peefe" <m...@W...gazeta.pl>

    > poradzic? Jakis inny serwer news?

    gazeta.pl

    --
    Peefe

    .. oswiecilo go i w glos zakrzyknal: Zgin, przepadnij!
    i jeszcze egzarcym dolozyl: A bodajes zdechl, obkurwiencu!

  • 3. Data: 2003-06-18 06:01:45
    Od: "Gelo" <a...@m...pl>

> [...]
    > polaczenie albo mam timeouty. Cala reszta - www, ftp i inne chodza
    > bardzo dobrze, tylko news ma spore problemy. Moze ktos wiec co na to

    tosamo ostanio jest na NEO, dsl w pracy zreszta to samo chlopaki z tpsa leca
    w bambuko sobie

  • 4. Data: 2003-06-18 20:45:04
    Od: "Samsonik" <s...@U...tlen.pl>

    Uzytkownik ">>> PablO <<<" <trash99@wp [tu.nic.nie.ma].pl> napisal w
    wiadomosci news:lslrev8odf4lrrmr2mu9kafi31sgsi2lug@4ax.com...
> [...]
    |
    | PS: od godziny 13 probuje odebrac posty z 4 grup dyskusyjnych - teraz
    | jest 16:45 i jeszcze mi sie to nie udalo - koszmar!

    Odpowiedz od admina serwera : " Wiemy o problemie. Pracujemy nad jego
    rozwiazaniem.
    Prosze jeszcze o chwile cierpliwosci."

    Sam

  • 5. Data: 2003-06-19 16:42:23
    Od: ">>> PablO <<<" <trash99@wp [tu.nic.nie.ma].pl>

    On Wed, 18 Jun 2003 20:45:04 +0000 (UTC), "Samsonik"
    <s...@U...tlen.pl> wrote:

    >Odpowiedz od admina serwera : " Wiemy o problemie. Pracujemy nad jego
    >rozwiazaniem.
    >Prosze jeszcze o chwile cierpliwosci."
    >
    >Sam

    Mam nadzieje ze cos z tym niedlugo zrobia, chociaz znajac tepse to 'za
    rok' to bedzie szybko.....

    Pozdrawiam.

    PS: Dzis dobrze poszlo - w godzine udalo mi sie odebrac posty z 4 grup
    ;-)

  • 6. Data: 2003-06-19 20:21:01
    Od: Tomasz Nidecki <s...@t...net>

    ">>> PablO <<<" <trash99@wp [tu.nic.nie.ma].pl> wrote in

    > Mam nadzieje ze cos z tym niedlugo zrobia, chociaz znajac tepse to 'za
    > rok' to bedzie szybko.....

    Jesli adminem news.tpi.pl nadal jest MiW, to na pewno zrobi to szybko.
    Chcialbym, zeby wszyscy admini byli tak przyjazni i kompetentni, jak
    Marek.

    --
    tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
    t...@t...net http://tonid.net http://endemic.org

  • 7. Data: 2003-06-20 06:03:34
    Od: "Samsonik" <s...@U...tlen.pl>

    Uzytkownik "Tomasz Nidecki" <s...@t...net> napisal w wiadomosci
> [...]
    | t...@t...net http://tonid.net http://endemic.org
    | 'nie przejmuj sie, przytul glonojada' (c)hubertus

    Tak to on odpisal mi na maila

    Sam

  • 8. Data: 2003-06-24 05:54:34
    Od: Ravel <a...@...sygnaturce>

    ">>> PablO <<<" <trash99@wp [tu.nic.nie.ma].pl> napisał(a):

> [...]
    >polaczenie albo mam timeouty. Cala reszta - www, ftp i inne chodza
    >bardzo dobrze, tylko news ma spore problemy. Moze ktos wiec co na to

    spróbuj news.atman.pl (odbiór) i news.onet.pl (odbiór i wysyłka, tylko
    musisz miec konto na onecie)
    --
    Ravel [ ravel(at)li.pl ] GG: 2488214

  • 9. Data: 2003-06-24 05:55:35
    Od: "Marek Iwanejko" <m...@h...tpi.pl>

    Tomasz Nidecki <s...@t...net> wrote:
    > ">>> PablO <<<" <trash99@wp [tu.nic.nie.ma].pl> wrote in

    > Jesli adminem news.tpi.pl nadal jest MiW, to na pewno zrobi to szybko.
    > Chcialbym, zeby wszyscy admini byli tak przyjazni i kompetentni, jak

    Dziękuję. To miłe jak ktoś docenia :-)

    A co do samych problemów...proszę tylko o odrobinę cierpliwości -
    - pracujemy nad rozwiązaniem już od pewnego czasu. Jak już pisałem,
    sprawa nie jest prosta i jeszcze chwilę potrwa.

    Proste sprawy takie jak wyłączenie z ruchu części maszyn do
    konserwacji czy też awaria sprzętowa są zwykle niezauważalne
    dla przeciętnego użytkownika news.tpi.pl.

    pozdr,
    m.

    --
    Usuń "hehe" z mojego adresu aby do mnie napisać.

  • 10. Data: 2003-06-24 05:55:45
    Od: "Marek Iwanejko" <m...@h...tpi.pl>

    Witam.

> [...]
    > polaczenie albo mam timeouty. Cala reszta - www, ftp i inne chodza
    > bardzo dobrze, tylko news ma spore problemy. Moze ktos wiec co na to

    Wiemy o problemie i pracujemy nad jego rozwiązaniem.
    Dziękuję za wszystkie podesłane zgłoszenia. Jeśli dalej będą jakieś
    problemy odnośnie news.tpi.pl, proszę informować o nich
    ( "usenet @ tpi.pl" albo "help @ tpi.pl" )

    Sprawa jest dosyć złożona dlatego jeszcze to może chwilę potrwać.
    Nie jestem w stanie podać terminu rozwiązania jednakże będzie to
    ASAP (czyli najszybciej jak się da)

    Generalnie news.tpi.pl przy oferwanych dużych zasobach (jak na polskie
    warunki) obsługuje niespotykany w Polsce gigantyczny ruch
    (w końcu TPNET to duża sieć).
    W takich warunkach czasami zdarzają się problemy, które nigdy nie
    wystąpią w przypadku małego serwera WWW czy poczty.

    pozdr,
    m.

    --
    Usuń "hehe" z mojego adresu aby do mnie napisać.