  • 11. Data: 2009-01-07 13:30:55
    Temat: Re: Multiply i opacity oba dzialaja
    Od: "twistedme" <t...@o...pl>

    > wszystkie rozwiazania dzialaja zarowno multiply jak opacity.
    > Zwracam honor.
    >
    > Dzieki za pomoc serdeczne
    >
    > Roger

    Czy to znaczy, że piwo będzie dla wszystkich? hahaha :)

    pozdrawiam
    przemek

  • 12. Data: 2009-01-07 13:40:17
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy to znaczy, że piwo będzie dla wszystkich? hahaha :)

    niema problemu, zapraszam :)
    Ba moge postawic nawet piwo wlasnej produkcji :)

    Roger

  • 13. Data: 2009-01-07 14:12:44
    Od: "b." <a...@a...arturbukowski.pl>

    Dnia 07-01-2009 o 14:30:55 twistedme <t...@o...pl> napisał(a):

    > Czy to znaczy, ?e piwo bedzie dla wszystkich? hahaha :)

    figa z makiem!
    ja dostałem piwo!
    :-)

    zreszta... jak do jednego siądziemy wszyscy, to nie specjalnie bedzie czym
    dzielić ;-)

    b.

    --
    www.arturbukowski.pl

  • 14. Data: 2009-01-07 14:45:02
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > zreszta... jak do jednego siądziemy wszyscy, to nie specjalnie bedzie czym
    > dzielić ;-)

    dojrzewa mi ponad 40 butlek piwa cichaczem ukryte w piwnicy :)

    Roger

  • 15. Data: 2009-01-07 15:04:21
    Od: "twistedme" <t...@o...pl>

    > dojrzewa mi ponad 40 butlek piwa cichaczem ukryte w piwnicy :)
    >
    > Roger
    Nooo to juz jest konkretna informacja :) szkoda, że mam ponad 600km...

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 16. Data: 2009-01-07 17:33:54
    Temat: Re: Pytanie s PSa
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Roger from Cracow pisze:
    > Pan wygral nagrode w postaci piwa do odebrania w Krakowie :)
    > a reszta sie myli ;)

    A toś tak nie miał? :)

    --
    pozdrawia Adam