  • 1. Data: 2009-09-28 13:46:10
    Temat: [QT] automatyczne wcięcia w QTextEdit
    Od: Kicer <...@...c>

    Witam

    piszę prosty edytor tekstu (z QTextEdit w roli głównej) i chcialbym zrobić
    aby automatycznie robił wcięcia (ma to być edytor kodu assemblera).
    Przejrzałem cała dokumentacje QTextEdit, QTextDocument, QTextCursor i po
    prostu nie widzę niczego co moglo by mi to umożliwić.
    Jak sie za to zabrać ?

    pozdrawiam

    --
    Michał Walenciak
    Kicer86 at gmail dot com

  • 2. Data: 2009-09-28 20:11:02
    Temat: Re: [QT] automatyczne wcięcia w QTextEdit
    Od: "Mariusz Marszałkowski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kicer <...@...c> napisał(a):

> [...]
    > Przejrzałem cała dokumentacje QTextEdit, QTextDocument, QTextCursor i po
    > prostu nie widzę niczego co moglo by mi to umożliwić.

    Może zerknąć do źródeł QTCreatora? On ma wypasiony edytor.

  • 3. Data: 2009-09-30 18:52:49
    Od: Kicer <...@...c>

    =?ISO-8859-2?Q?Mariusz_Marsza=B3kowski?= wrote:

    > Może zerknąć do źródeł QTCreatora? On ma wypasiony edytor.

    no zerkam, chyba nawet znalazlem odpowiedni plik w tym gąszczu ;)
    obiawiam sie jednak ze analiza tego troche mnie przerasta, mimo to pogrzebie
    ;)

    --
    Michał Walenciak
    Kicer86 at gmail dot com

  • 4. Data: 2009-09-30 19:28:11
    Od: "Mariusz Marszałkowski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kicer <...@...c> napisał(a):

    > no zerkam, chyba nawet znalazlem odpowiedni plik w tym gąszczu ;)
    > obiawiam sie jednak ze analiza tego troche mnie przerasta, mimo to pogrzebie
    > ;)

    Też mi sprawia trudność czytanie kodu. Nie wiem za bardzo jaki prostszy
    sposób Ci polecić. A te wszystkie przykłady w "demo" dołączone do
    QTCreatora sprawdzaleś? Może tam jest jakiś prosty edytor z podświetlaniem
    składni, wcięciami, itd? Może przejrzeć to co google zwracają
    po wpisaniu "qt simple editor"?

  • 5. Data: 2009-10-01 14:45:25
    Od: Kicer <...@...c>

> [...]

    > QTCreatora sprawdzaleś? Może tam jest jakiś prosty edytor z podświetlaniem
    > składni, wcięciami, itd? Może przejrzeć to co google zwracają

    tak, program z kolorwaniem skladni ogladalem, jedyne co robi to koloruje
    skladnie niestety ;)

    ale pogrzebalem w qtcreatorze i wydaje mi sie ze oczekuje na sygnał
    contentsChange (int, int, int) wysyłany przez QTextDocument dostepny pod
    QTextEdit::document().

    Dlatego zrobilem tak samo: czekam na ten sygnał a później używajac funkcji z
    QTextDocument i klasy QTextCursors recznie wstawiam wedle upodobania taby.

    także dziekuje za sugestie z qtcreatorem, pomoglo ;)

    --
    Michał Walenciak
    Kicer86 at gmail dot com