  • 1. Data: 2012-05-31 13:00:05
    Temat: RS - jak to z nimi jest ?
    Od: sundayman <s...@g...pl>

    No dobra, złamałem się i postanowiłem zamówić kabelek w RS.
    Ale chciałem ich o coś zapytać - no za cholerę nie można się do nich
    dodzwonić. To standard u nich ?

    Jakie macie ogólne opinie o RS ?

  • 2. Data: 2012-05-31 14:37:35
    Temat: Re: RS - jak to z nimi jest ?
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-05-31 13:00, sundayman pisze:
    > No dobra, złamałem się i postanowiłem zamówić kabelek w RS.
    > Ale chciałem ich o coś zapytać - no za cholerę nie można się do nich
    > dodzwonić. To standard u nich ?
    >
    > Jakie macie ogólne opinie o RS ?

    Można się dodzwonić. Ale nie mają silnego przedstawicielstwa w Polsce.
    Sprawę faktur to chyba im prowadzi jakaś firma księgowa. Co do jakości
    dostaw to nie mam zastrzeżeń. Koszt przesyłki chyba 22 zł za zamówienie.
    Z tym że przy większym zamówieniu towar będzie ci przychodził przez 2-3
    dni w kilku paczkach bo wędruje z różnych magazynów. Na końcu przyjdzie
    faktura z terminem płatności 30 dni.
    Ceny dobre - czasami znacznie taniej niż w TME czy Farnell, a czasami
    drożej. Trochę niewygodna wyszukiwarka produktów, ale da radę znaleźć to
    co trzeba. Raz im się zdarzyło że przetwornice dc/dc do druku były źle
    zapakowane i w transporcie ułamały się nóżki. Zrobiłem zdjęcie i
    wysłałem je mailem - po rozmowie telefonicznej z polskim oddziałem.
    Dostałem nowe bez problemu.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 3. Data: 2012-05-31 17:04:21
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    W dniu czwartek, 31 maja 2012 13:00:05 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:
    > No dobra, złamałem się i postanowiłem zamówić kabelek w RS.
    > Ale chciałem ich o coś zapytać - no za cholerę nie można się do nich
    > dodzwonić. To standard u nich ?
    >
    > Jakie macie ogólne opinie o RS ?

    Tutaj jest przedstawicielstwo w Polsce i nie ma problemu z zamówieniami:
    http://www.rseim.com.pl/

    pytajacy

  • 4. Data: 2012-05-31 17:53:45
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Jakie macie ogólne opinie o RS ?

    >Tutaj jest przedstawicielstwo w Polsce i nie ma problemu z zamówieniami:
    >http://www.rseim.com.pl/

    ooo, fenkjuwerymacz.
    To jutro do nich spróbuję.

  • 5. Data: 2012-05-31 17:58:18
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-05-31 17:53, sundayman pisze:

    > ooo, fenkjuwerymacz.
    > To jutro do nich spróbuję.

    Ja zamawiam przez http://www.rs-components.com/index.html od kiedy
    działa RS Components Sp. z o.o.. Wydaje mi się ze tak jest szybciej niż
    przez Euroimpex.

    --
    pozdrawiam
    MD