  • 1. Data: 2012-05-31 00:48:14
    Temat: kabel mikrofonowy
    Od: sundayman <s...@g...pl>

    Poszukuję dość specyficznego kabla - przypuszczam, że najprędzej będzie
    to coś z kategorii mikrofonowych.

    To jest kabel koncentryczny, miękki, z centralnym przewodem z 16 drutów
    0.2mm, i w solidnym oplocie ok. 60 x 0.15mm.
    Zewnętrzna średnica 4mm.

    Niby coś takiego:
    http://www.roter.com.pl/Katalog/Przewody-mocowania-p
    rzewodow/Mikrofonowe-Audio-Video/1472-Clear.html

    Ale ten ma środek na oko cienkawy, a i ekran też marny (30x0.12).

    Czyli nic wielkiego, ot taki dość normalny kabelek, tyle, że ten
    centralnyprzewód jest taki "solidny", bo te druciki 0.2 dają w sumie
    porządną linkę. A przy tym sam kabelek jest dość cienki na zewnątrz, i
    oplot też jest naprawdę ok.

    Muszę mieć taki max . 4mm,
    W sumie potrzebuję 300m, i to szybko możliwie.

    Na kablu nie mam nadruków, ale i tak to jest z Niemiec przywiezione,
    więc cholera wie.

    Macie jakiś namiar , kto ma większy wybór ?

    Acha, kabelek jest faktycznie do mikrofonu pojemnościowego, ale to nie
    jest zastosowanie muzyczne, więc nie chodzi mi o jakoś audio, ale raczej
    o te mechaniczne parametry.

  • 2. Data: 2012-05-31 00:57:01
    Temat: Re: kabel mikrofonowy
    Od: sundayman <s...@g...pl>

    o, prawie coś takiego
    http://pl.rs-online.com/web/p/jednozylowy-kabel-mikr
    ofonowy/6903918/

    Tylko że to w RS, nie kupowałem tam nic dotąd. No i trochę mi się nie
    podoba, że to ma jakiś kolor srebrny drucików.
    W pdf jest napisane "bare copper", ale jak bare, jak coś ewidentnie na
    tym jest ?

  • 3. Data: 2012-06-13 15:12:50
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "sundayman" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > To jest kabel koncentryczny, miękki, z centralnym przewodem z 16 drutów
    > 0.2mm, i w solidnym oplocie ok. 60 x 0.15mm.

    Ja bym szukał w automatyce przemysłowej
    np. seria LIYCY produkcji Technokabel.

    --
    Pozdrawiam,