  • 1. Data: 2009-05-09 14:36:20
    Temat: Radeon 9200se, podłaczenie do telewizora
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Witam
    W kompie kolegi jest grafika Rad. 9200se, tak pisze w managerze) ale jakaś
    niszowa bo ma jedynie D-sub (do monitora) i vivo cinch, jak sądzę jest to
    wyjście sygnału wizyjnego ale nie wiem o jakim standardzie. Ciekawe czy to
    jest kompletny sygnał wizyjny z kolorem i synchro. Danych takiego wykonania
    karty jakoś się w góglach nie doszukałem, większość R9200 ma S-video i DVI.
    W OTV mam do dyspozycji mnóstwo wejść i w związku z tym pewien kłopot z
    nadmiarem :) (tu instrukcja do OTV:
    http://diplodocs.pl/instrukcja-obslugi-uzytkowania/L
    G/37LC51-_P pobrać
    polską wersję).
    Jak sądzę, powinienem zastosować dwa kabelki - jeden audio, minijack
    stereo/2x cinch do podłączenia wyjścia karty dźwiękowej do panelu bocznego
    OTV i drugi cinch/cinch do podłączenia wyjścia z grafiki do wejścia video
    na panelu bocznym. Mam rację? A może jest lepsze rozwiązanie?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2009-05-09 14:46:41
    Temat: Re: Radeon 9200se, podłaczenie do telewizora
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sat, 9 May 2009 16:36:20 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > vivo cinch,

    Eeech, chyba mi chodziło o TV-out czyli inaczej composite video.
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2009-05-09 16:47:32
    Od: Solar <s...@o...pl>

    Jacek Maciejewski pisze:

> [...]
    > OTV i drugi cinch/cinch do podłączenia wyjścia z grafiki do wejścia video
    > na panelu bocznym. Mam rację? A może jest lepsze rozwiązanie?

    Można również podłączyć czincz+minijack-euro i obraz oraz dźwięk będzie
    jednym kablem. Tyle, że pewnie trzeba by taki kabel sobie zrobić samemu.
    Schemat znajdziesz w sieci, m.in. na mojej stronie.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Kto obcuje z kobietami, narażony jest na skalanie swojego ducha, tak