  • 1. Data: 2009-05-09 12:58:23
    Temat: chkdsk - problem na c:
    Od: " toolpusher" <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    Po wpisaniu komendy [chkdsk /p /r]w konsoli odzyskiwania uruchomionej z
    płytki Win XP dla partycji c: wyskakuje od razu na początku że wykryto jeden
    nieowracalny problem. Mam 2 dyski spięte w Raid - stripe a Matrix storage
    nie pokazuje błędów. Inne partycje tej macierzy chkdsk sprawdził bez
    problemu wykrył problemy i je naprawił ale c: nie chce nawet ruszyć. Dełem
    fixmbr poszło ale nie pomogło.Czy to oznacza uszkodzony dysk??? System
    chodzi normalnie nie wyskakują bsody tzn wyskakiwały dla ntfs.sys ale
    podmieniłem plik i tam gdzie przedtem był zawsze BSOD po urochmieniu pewnego
    programu teraz juz nie ma więc mniemam że jest dobrze.
    Przeleciałem macierz programikiem HDtune na błędy ale nic nie wykrył.
    jakieś sugestie?

    Piotr Klęba

  • 2. Data: 2009-05-09 16:28:51
    Temat: Re: chkdsk - problem na c:
    Od: "Piotr Sadrakula/Lodz/Poland" <s...@w...pl>

> [...]
    > pewnego programu teraz juz nie ma więc mniemam że jest dobrze.
    > Przeleciałem macierz programikiem HDtune na błędy ale nic nie wykrył.

    Ja bym odpalił płytkę systemową dalej i zasymulował instalację na c:,
    bez zmian w systemie plików, co spowoduje przeskanowanie dysków,
    może to pomoże? Tak bym zrobił przy jednym dysku, nie wiem nic
    o macierzach, zaznaczam... Piotrek