  • 1. Data: 2010-06-29 12:41:54
    Temat: Radio w samochodzie Renault Megane
    Od: tadektur <t...@n...pl>

    Kupiłem używany samochód Renaul Megane, rok prod. 2002, radio z
    odtwarzaczem płyt. Samochód sprowadzony z Niemiec. Jak zaprogramować
    polskie stacje? Może ktoś mi podpowie?

  • 2. Data: 2010-06-29 13:34:10
    Temat: Re: Radio w samochodzie Renault Megane
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "tadektur" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Kupiłem używany samochód Renaul Megane, rok prod. 2002, radio z
    > odtwarzaczem płyt. Samochód sprowadzony z Niemiec. Jak zaprogramować
    > polskie stacje? Może ktoś mi podpowie?

    A nie tak samo jak niemieckie?
    Wyszukujesz stacje, jak się spodoba wciskasz i przytrzymujesz numer pod
    którym ma byc aż piknie czy mignie?

    --
    Irokez