  • 11. Data: 2017-06-12 10:54:27
    Temat: Re: Radio z nawigacją z chin do starego auta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2017-06-11 23:15, J.F. wrote:

    >nie wiem, bo nigdy tak nie łączyłem
    >Dużo prościej intuicyjniej i szybciej połączyć po WiFi.

    Tylko radio musi je miec, a tu sie chinczykowi nie chcialo wspomniec,
    ze ma.

    >Ale, po BT mam podłączony moduł w z gniazda OBD i po BT łączy się
    >telefon.
    >Sygnał z gniazda OBD nie zanika, gdy rozmawiam przez system
    >głośnomówiący radia (oba po BT).

    Ale to dwa osobne urzadzenia.

    >z zapalniczki nie prościej i bardziej intuicyjnie - dodatkowo
    >parametry ładowania dobierzesz odpowiednie do swojego telefonu.
    >Jaki prąd w gniazdku tego radia - niewiadomo, wiec możesz nie
    >naładować współczesnego smartfona.

    2A - tym sie pochwalili.

    J.

  • 12. Data: 2017-06-12 12:36:52
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 12.06.2017 o 10:54, J.F. pisze:
    > Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

    > Tylko radio musi je miec, a tu sie chinczykowi nie chcialo wspomniec, ze
    > ma.

    daję, że 99.(9)% ma taką opcję - nie ma opcji wbudowanego modułu, ale
    tak naprawdę to tam siedzi Android jak w każdym telefonie.
    Podłączasz się po tetheringu do AP z komórki i masz zestaw on-line.

    (patrząc się na zrzuty ekranu - to niemal identyczne z moim - jak i
    tysiącem innych na chińskich portalach. Podejrzewam, że główna różnica
    to obudowy i dodatkowe moduły dogadujące się z komputerem konkretnej
    marki - ale to już jest zewnętrzna kostka i układ elektroniczny)

    > Ale to dwa osobne urzadzenia.

    no to mousi przetestować - aczkolwiek nie wim po co tak komplikować
    sobie życia (problematyczne i wolniejsze)

    taaa, a ile w tym prawdy :)

  • 13. Data: 2017-06-12 13:09:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

    >daję, że 99.(9)% ma taką opcję - nie ma opcji wbudowanego modułu, ale
    >tak naprawdę to tam siedzi Android jak w każdym telefonie.
    >Podłączasz się po tetheringu do AP z komórki i masz zestaw on-line.

    Android nie oznacza ze Wifi bedzie.

    Ale tez mysle ze ma.

    J.

  • 14. Data: 2017-06-12 17:01:33
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-06-11 o 19:55, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Interesujące to byłoby gdyby się dało podłączyć przez USB jakiś
    > modem GSM i puścić na tym Google Maps w trybie online,
    > z informacjami o aktualnych korkach.
    >
    > Myślałem o tym aby wsadzić to do 2004 Passata zamiast fabrycznego
    > Monsoon z zewnętrznym wzmacniaczem ale jak to z Chinczykami bywa:
    > nie ma informacji na wiele tematów: jaka jasności ekranu? Czy wspiera
    > zewnętrzny wzmacniacz? Nawet rozpiski kabli/wtyczek nie ma aby przed
    > zakupem rozpracować sobie podłączenie do VW i np. obsługę
    > ściszania/zgłaśniania z guzików w kierownicy, itp...

    Sam się przymierzam. Jest duży wybór na aliexpress.pl. Możesz wybrać, co
    Cię interesuje (Android, wielkość pamięci, dongla Wifi lub wbudowany,
    dongla DVBT, kartę GSM...). Ceny przystępne - od 150 USD do 350 - w
    zależności od wyposażenia. Kupujesz kartę Aero2 (w wersji płatnej 2 zł
    miesięcznie) i masz dostęp do sklepu Google Playa, Yanosika i czego tam
    chcesz...
    Wiele z nich ma obsługę z językiem polskim, mają bajer - logo marki (do
    wyboru z 80) wyświetlane po włączeniu. Warto konkretnie pytać o model do
    swojego auta - wtedy dobiorą przejściówki i podpowiedzą, czy wejdzie,
    czy nie (czasem jakieś detale decydują, np. jesteś przekonany że masz
    miejsce na radio 2 DIN, a tu się okazuje, że tak naprawdę to jest 1 i
    3/4 DIN bo miejsce jest pod dedykowane radio).
    T.

  • 15. Data: 2017-06-12 20:55:25
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2017-06-11 o 19:55, Pszemol pisze:

    > Miałem takie same dylematy jak Ty i kupiłem Pioneera AVH-X2700BT.
    (...)
    > Podsumowując - dałem 1300zł za straszne dziadostwo Pioneera w stosunku
    > do tego co obiecane w folderach reklamujących jego funkcjonalność, bo
    > bałem się chinola. Nie wiem czy za 1/3 ceny nie uzyskał bym tego
    > samego lub nawet lepiej (chinole mają nawigację).

    Ha, a ja od 2010 r. mam avica f910bt na wince i jestem bardzo
    zadowolony. Gra rewelacyjnie, bluetooth (wbudowany) parrota śmiga aż
    miło (po sparowaniu działa z trzema telefonami, książkę ładuje raz),
    apdejtuje się bez problemu (tj. i soft i mapy (Igo)), odtwarza dvd, pen
    32 GB z mp3 wpięty na stałe. Wideo odtwarza, ale po przekonwertowaniu z
    użyciem odpowiedniego kodeka (ale wideo generalnie to padaka - 480x800).
    Nie ma możliwości odtwarzania muzyki po BT no i nie udało mi się odpalić
    gniazda słuchawkowego jako wejścia dodatkowej AV - możliwe, że to wina
    urządzenia odtwarzającego i jakichś ustawień (bo kamerka cofania śmiga
    bez problemu). Ale poza tym - bez zarzutu. Kiedyś, podczas upału, ekran
    zrobił się czarny, ale po schłodzeniu klimą wnętrza odpalił znów.
    Kupiłbym coś nowszego, ale nie che się zepsuć ;-) A jakość audio - w
    porównaniu z fabrycznym radiem - miodowa, więc mi się nie pali.
    Nawigacja też bardzo przyzwoita.

    Zajrzyj tutaj:
    http://avic411.com/index.php?/forum/50-pioneer-avh-s
    eries/
    --
    Yogi(n)

  • 16. Data: 2017-06-12 22:30:39
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    AL <a...@s...tam.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Nawigacje jakie testowałem: IGO (to było natywnie już wgrane z mapami
    > całego świata z 2016r.) W PL działa na tym nawet komunikaty TCM (jak
    > radio online - i działa to super),
    > Google maps i Osmand Pro.
    > Za dwa tygodnie udajemy sie do Grecji - więc Bałkany przetestowałem już
    > na tych mapach wzdłuż i wszesz i myślę, że da radę (zresztą Osmanda
    > poprzednio testowałem na Krymie i Ukraninie - najlepsza nawigacja w
    > dzikie strony, gdzie inne nawigacje mają jedynie główne drogi)
    >
    > Wracając do Twojego pytania: kupuj radio dedykowane po Twój samochód

    Dzięki za odpowiedź.
    A zechciałbyś podać linka/numer aukcji do tego konkretnego radia/sprzedawcy
    u którego kupiłeś to swoje?

  • 17. Data: 2017-06-12 23:08:07
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-06-12 22:30, Pszemol wrote:

    > Dzięki za odpowiedź.
    > A zechciałbyś podać linka/numer aukcji do tego konkretnego radia/sprzedawcy
    > u którego kupiłeś to swoje?

    u tego sprzedającego (sensowny, pomocny i szybko odpowiada)
    https://www.aliexpress.com/store/1965026?spm=2114.10
    010108.0.0.IZciyL
    ale nie wiem, czy znajdziesz coś do Passata

  • 18. Data: 2017-06-13 06:17:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:ohmvl1$mgk$1@dont-email.me...

    > u tego sprzedającego (sensowny, pomocny i szybko odpowiada)
    > https://www.aliexpress.com/store/1965026?spm=2114.10
    010108.0.0.IZciyL
    > ale nie wiem, czy znajdziesz coś do Passata

    Zapytałem gościa o model ZWNAV - zobaczymy czy odpisze.
    Dzięki.

  • 19. Data: 2017-06-13 09:35:03
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 12.06.2017 o 20:55, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > (...)
    >
    > Ha, a ja od 2010 r. mam avica f910bt na wince i jestem bardzo
    > zadowolony. Gra rewelacyjnie,

    ja dostałem dokładnie ten model wraz z samochodem. Gra beznadziejnie,
    ale pewnie dlatego, że głośniki do bani ;)
    Mam pytanie: czy da się udostępniać internet temu sprzętowi przez bt?
    Chodzi mi o traffic w nawigacji, bez tego nawigacja jak dla mnie mija
    się z celem (wolałem znaleźć wifi telefonem, wyznaczyć trasę i korzystać
    z nawigacji offline na telefonie niż od startu liczyć na to, że nie
    będzie żadnych niespodzianek). Teraz tym bardziej nie ma to sensu -
    pakiet internetowy w UE będzie wystarczający żeby korzystać z nawigacji
    online na wakacjach

    Łukasz

  • 20. Data: 2017-06-13 22:17:40
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "ddddddddddddd" <d...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > że nie będzie żadnych niespodzianek). Teraz tym bardziej nie ma to
    > sensu - pakiet internetowy w UE będzie wystarczający żeby korzystać z

    Nic nie wiem o udostpnianiu netu po BT, ale wiem, że da się zainstalować
    modem wpięty do USB i śmiga np. z Aero2. Czy nawigacja to wykorzysta też
    nie wiem, bo nigdy nie korzystałem. Ja kiedy mam wątpliwości dotyczące
    obciążenia trasu, odpalam yanosika na smartfonie.

    --
    Yogi(n)