  • 11. Data: 2013-01-09 05:55:12
    Temat: Re: Radiowozy ITD nielegalne? Nie powinny dostać przeglądu!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@s...spam.spam napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Przepisów nie ma, ale był jakiś wyrok sądu który stwierdził że im
    > wolno.

    hmm, ale to znaczy że generalnie im wolno, czy że w tamtej konkretnej
    sytuacji było wolno?
    Bo przeciez w Polsce nie obowiązuje prawo precedensu, prawda?

    To ja już nic nie rozumiem - niby wiadomo, że każdy nieoznakowany tak robi
    a według przepisów nie mają do tego prawa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 12. Data: 2013-01-09 10:29:34
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2013-01-09 05:55, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > To ja już nic nie rozumiem - niby wiadomo, że każdy nieoznakowany tak robi
    > a według przepisów nie mają do tego prawa?

    Równi i równiejsi;/