-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <9510192816$20130131100655@squadack.com>
<510abdbf$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
<510b8291$0$1305$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <510b8291$0$1305$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: :(
Date: Fri, 1 Feb 2013 10:42:24 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 20
Message-ID: <510b8e01$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.6.162.53
X-Trace: 1359711745 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1225 83.6.162.53:50325
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2481624
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
Dnia 2013-01-31 19:50, *Robbo* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
>> Na moje pytanie, dlaczego tak robi, padła odpowiedź, że to
>> przyzwyczajenie z TIR-ów. Nieźle się zdumiałem, bo przecież taki
>> TIR to
>> ciężki pojazd, który ma długą drogę hamowania i raczej powinno się
>> trzymać większy odstęp od poprzedzającego pojazdu, a nie mniejszy.
>Ale za to ile paliwa można szczędzić.
Oprocz paliwa moze byc sprawa ze nawet jak pierwszy nacisnie
gwaltownie hamulec, to zderzenie bedzie przy malej roznicy predkosci.
Przy wiekszej odleglosci pierwszy zdazy zwolnic istotnie i trzeba byc
czujnym.
Poza tym przy wiekszej odleglosci to sie te ch* w osobowkach wciskaja
tuz przed maske :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.02.13 17:07 DoQ
- 04.02.13 12:12 Myjk
- 04.02.13 14:03 Marcin N
- 04.02.13 14:08 Myjk
- 04.02.13 21:25 DoQ
- 04.02.13 21:50 Artur Maśląg
- 05.02.13 08:13 J.F
- 05.02.13 23:52 J.F.
- 06.02.13 00:02 Tomasz Pyra
- 06.02.13 09:14 Artur Maśląg
- 06.02.13 10:51 mAro
- 06.02.13 11:06 J.F
- 06.02.13 11:16 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=