    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: :(
    Date: Fri, 1 Feb 2013 10:42:24 +0100

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    Dnia 2013-01-31 19:50, *Robbo* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    >Ale za to ile paliwa można szczędzić.

    Oprocz paliwa moze byc sprawa ze nawet jak pierwszy nacisnie
    gwaltownie hamulec, to zderzenie bedzie przy malej roznicy predkosci.
    Przy wiekszej odleglosci pierwszy zdazy zwolnic istotnie i trzeba byc
    czujnym.

    Poza tym przy wiekszej odleglosci to sie te ch* w osobowkach wciskaja
    tuz przed maske :-)

    J.