-
Data: 2016-10-23 19:15:39
Temat: Re:
Od: "Adam" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Ewa" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:580a5989$0$651$6...@n...neostrada.
pl...
Użytkownik "Telejack" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:5809dcca$0$5164$65785112@news.neostrada.pl...
> dodatkowo - zmiana czasu (ilości dzwonków),
> po którym nastąpi przekierowanie:
>
> *19*NRT# (powinien być komunikat "Zlecenie zostało przyjęte")
>
> gdzie NRT = czas (chyba w sekundach), musisz podać dwie cyfry, np.
> *19*25#
>
> -poeksperymentuj z długością tego czasu,
> sama zmiana parametrów usługi nie kosztuje :-)
>Poeksperymentowałam i wygląda to tak:
>Nie przyjmuje "małych" liczb, np. po podaniu 3 lub 03 odpowiada,
>że błędne polecenie albo błędny kod. Zrobiłam taki eksperyment,
>bo wydawało mi się, że NRT może być raczej skrótem od angielskiego
>określenia ilości dzwonków.
>Potem wprowadziłam *19*25# i odpowiedź była też taka jak
>przewidywałeś, to znaczy, że polecenie zostało przyjęte.
>Ale po wybraniu numeru z komórki nie było żadnego dzwonka,
>czyli że nawet nie wiedziałabym że ktoś dzwoni, natomiast tekst
>o możliwości zostawienia wiadomości był słyszany natychmiast.
>Nie próbowałam, ale jest to chyba to samo co *21*...ze strony
>podanej przez Ircysa.
>Nagrałam wiadomość. Po kilku minutach telefon zadzwonił i zostałam
>powiadomiona o "próbie połączenia", a zostawiona przeze mnie
>wiadomość nie została mi odczytana. Równocześnie otrzymałam SMS
>na komórkę z informacją, że wiadomość nie została zostawiona.
>Trochę to dziwne.
Zestaw procedur sterujących do realizacji usług dodatkowych, dostępnych w
cyfrowych systemach komutacyjnych
eksploatowanych w sieci PSTN/ISDN TP S.A.
Załącznik do zarządzenia nr 48
Dyrektora Pionu Sieci TP S.A.
- Tadeusza Grucy
z dnia 12 marca 2004 r.
1.25. Zmiana opóźnienia w usłudze przekierowania wywołań przy braku
odpowiedzi (patrz uwaga */)
Skrót nazwy usługi - TCFNR
Nazwa w języku angielskim - No Reply Timer (CFNR - Timer)
Kod dostępu do usługi - 19 (65)
Rejestracja - *19(*KW)*NRT#
Sprawdzenie - danych (dokładne) (*#19*NRT#)
statusu (ogólne) - *#19#
NRT (No Repy Timer) - dwucyfrowa wartość czasu opóźnienia w usłudze CFNR.
Zakres wartości: od 05 sek do 60 sek. Czas opóźnienia ustawiany ze skokiem 1
sek
(KW) - to hasło, jeżeli wymagane
Uwagi:
*/ W okresie przejściowym dopuszcza się stosowanie kodu dostępu stosowanego
już w pewnych systemach komutacyjnych, o wartości 65.
Zakres czasów NRT: od 5 - 60 sek., ze skokiem 1 sek.
Wartość domyślna (defaultowa) czasu opóźnienia dla wszystkich abonentów
danej centrali, w czasie wprowadzania niniejszego dokumentu do stosowania w
TP S.A., wynosi (wynosiła) 25 sek. Obsługa centrali powinna mieć możliwość
zmiany ustawienia tego czasu (wartości domyślnej) dla wszystkich abonentów w
danej centrali.
W przypadku niewłaściwej składni sekwencji sterującej lub niewłaściwego
zakresu wartości czasu opóźnienia NRT (poza zakresem: 05 - 60 - za wyjątkiem
wybranych wartości do celów specjalnych), powinna zostać zachowana wartość
poprzednia czasu opóźnienia, a użytkownik powinien uzyskać odpowiednią
informację o nieprawidłowości (np. zapowiedź słowna o treści: "błędy w
wybieraniu").
Zaleca się, by istniała możliwość ustawienie wartości domyślnej ("powrotu"
do wartości domyślnej) czasu opóźnienia, obowiązującej aktualnie w TP S.A.
(np. dla użytkowników nie znających aktualnej wartości tego czasu). W tym
przypadku, proponuje się wykorzystanie jednej z wartości czasu NRT z poza
zakresu: 05 - 60, np. 99, 00 (zalecana wartość 00 i zastosowanie opcjonalne
sekwencji: (*19*00#)).
Usługa powinna być udostępniona (aktywowana) abonentom, którzy mają
uaktywnioną usługę CFNR- Call Forwarding No Reply.
Przekierowanie wywołań przy braku odpowiedzi.
Kod dostępu do usługi - 61
Pozdrawiam
Adam
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
- Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
- Czy tradycyjna telefonia stacjonarna już nie istnieje?
- AB=45 - co to?
- Szok! Działający automat telefoniczny!
- Modemy sprzętowe PSTN i ISDN Microcom - czy ma to jakąś wartość
- Ciekawe numery 2023
Najnowsze wątki
- 2024-05-15 System operacyjny dla 6800?
- 2024-05-15 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-05-15 Ulm => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-15 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-15 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-15 Niemcy: "Alles fuer Deutschland" jest zakazane (dla AfD - nieprawomocna grzywna)
- 2024-05-14 Ustawy o rejestracji obcych agentów (wpływu): fuj Gruzja/Rosja v. cacy USA
- 2024-05-14 VMWare :)
- 2024-05-14 Ulm => Solution Engineer (m/w/d) Data Center Technologies <=
- 2024-05-14 Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- 2024-05-14 Pompa ciepla Kaisai
- 2024-05-14 Przyłączenie działki do sieci elektrycznej
- 2024-05-14 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2024-05-14 Kraków => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-14 Wrocław => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <