eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Adam" <a...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re:
    Date: Sun, 23 Oct 2016 19:15:39 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 89
    Message-ID: <nuir87$5c7$1@node1.news.atman.pl>
    References: <580332c6$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5804ce29$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    <5809dcca$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    <580a5989$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.26.76.94
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1477242951 5511 195.26.76.94 (23 Oct 2016 17:15:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 23 Oct 2016 17:15:51 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <580a5989$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239316
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Ewa" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:580a5989$0$651$6...@n...neostrada.
    pl...

    Użytkownik "Telejack" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5809dcca$0$5164$65785112@news.neostrada.pl...
    > dodatkowo - zmiana czasu (ilości dzwonków),
    > po którym nastąpi przekierowanie:
    >
    > *19*NRT# (powinien być komunikat "Zlecenie zostało przyjęte")
    >
    > gdzie NRT = czas (chyba w sekundach), musisz podać dwie cyfry, np.
    > *19*25#
    >
    > -poeksperymentuj z długością tego czasu,
    > sama zmiana parametrów usługi nie kosztuje :-)

    >Poeksperymentowałam i wygląda to tak:
    >Nie przyjmuje "małych" liczb, np. po podaniu 3 lub 03 odpowiada,
    >że błędne polecenie albo błędny kod. Zrobiłam taki eksperyment,
    >bo wydawało mi się, że NRT może być raczej skrótem od angielskiego
    >określenia ilości dzwonków.
    >Potem wprowadziłam *19*25# i odpowiedź była też taka jak
    >przewidywałeś, to znaczy, że polecenie zostało przyjęte.
    >Ale po wybraniu numeru z komórki nie było żadnego dzwonka,
    >czyli że nawet nie wiedziałabym że ktoś dzwoni, natomiast tekst
    >o możliwości zostawienia wiadomości był słyszany natychmiast.
    >Nie próbowałam, ale jest to chyba to samo co *21*...ze strony
    >podanej przez Ircysa.
    >Nagrałam wiadomość. Po kilku minutach telefon zadzwonił i zostałam
    >powiadomiona o "próbie połączenia", a zostawiona przeze mnie
    >wiadomość nie została mi odczytana. Równocześnie otrzymałam SMS
    >na komórkę z informacją, że wiadomość nie została zostawiona.
    >Trochę to dziwne.


    Zestaw procedur sterujących do realizacji usług dodatkowych, dostępnych w
    cyfrowych systemach komutacyjnych
    eksploatowanych w sieci PSTN/ISDN TP S.A.
    Załącznik do zarządzenia nr 48
    Dyrektora Pionu Sieci TP S.A.
    - Tadeusza Grucy
    z dnia 12 marca 2004 r.

    1.25. Zmiana opóźnienia w usłudze przekierowania wywołań przy braku
    odpowiedzi (patrz uwaga */)
    Skrót nazwy usługi - TCFNR
    Nazwa w języku angielskim - No Reply Timer (CFNR - Timer)
    Kod dostępu do usługi - 19 (65)
    Rejestracja - *19(*KW)*NRT#
    Sprawdzenie - danych (dokładne) (*#19*NRT#)
    statusu (ogólne) - *#19#

    NRT (No Repy Timer) - dwucyfrowa wartość czasu opóźnienia w usłudze CFNR.
    Zakres wartości: od 05 sek do 60 sek. Czas opóźnienia ustawiany ze skokiem 1
    sek
    (KW) - to hasło, jeżeli wymagane

    Uwagi:
    */ W okresie przejściowym dopuszcza się stosowanie kodu dostępu stosowanego
    już w pewnych systemach komutacyjnych, o wartości 65.
    Zakres czasów NRT: od 5 - 60 sek., ze skokiem 1 sek.
    Wartość domyślna (defaultowa) czasu opóźnienia dla wszystkich abonentów
    danej centrali, w czasie wprowadzania niniejszego dokumentu do stosowania w
    TP S.A., wynosi (wynosiła) 25 sek. Obsługa centrali powinna mieć możliwość
    zmiany ustawienia tego czasu (wartości domyślnej) dla wszystkich abonentów w
    danej centrali.
    W przypadku niewłaściwej składni sekwencji sterującej lub niewłaściwego
    zakresu wartości czasu opóźnienia NRT (poza zakresem: 05 - 60 - za wyjątkiem
    wybranych wartości do celów specjalnych), powinna zostać zachowana wartość
    poprzednia czasu opóźnienia, a użytkownik powinien uzyskać odpowiednią
    informację o nieprawidłowości (np. zapowiedź słowna o treści: "błędy w
    wybieraniu").
    Zaleca się, by istniała możliwość ustawienie wartości domyślnej ("powrotu"
    do wartości domyślnej) czasu opóźnienia, obowiązującej aktualnie w TP S.A.
    (np. dla użytkowników nie znających aktualnej wartości tego czasu). W tym
    przypadku, proponuje się wykorzystanie jednej z wartości czasu NRT z poza
    zakresu: 05 - 60, np. 99, 00 (zalecana wartość 00 i zastosowanie opcjonalne
    sekwencji: (*19*00#)).

    Usługa powinna być udostępniona (aktywowana) abonentom, którzy mają
    uaktywnioną usługę CFNR- Call Forwarding No Reply.
    Przekierowanie wywołań przy braku odpowiedzi.
    Kod dostępu do usługi - 61

    Pozdrawiam
    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: