    From: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: 10? Aspire One już oficjalnie
    Date: Mon, 26 Jan 2009 22:23:43 +0100

    CeBeR wrote:

    > Nie masz racji, jest to możliwe już teraz. Np. Dell Mini 9 to
    > fabrycznie pasywna konstrukcja. Odpowiednie skonfigurowanie
    > programowej regulacji chłodzenia AA1 umożliwia pracę prawie pasywną -
    > wiatrak może nie włączać się gdy procesor/IGP nie są mocno obciążone
    > i temperatura CPU utrzymuje się poniżej 60C.

    Mnie ni chodzi "o prawie pasywne", tylko zeby to nie ciagneło 6-10W tylko
    poniżej 5W.

    > W MSI Wind taka sztuka
    > raczej nie jest możliwa do osiągnięcia (ma jeszcze bardziej skopane
    > chłodzenie). Jeszcze jedno: mitologizowany (zwłaszcza pod względem
    > właściwości
    > energetycznych) Poulsbo będzie od 945GSE lepszy o cały 1W!

    Zobaczymy. Mam nadzieje, że Poulsbo nie bedzie gorszy. Juz pisałem ze nawet
    1W przy 6-7W to sporo.

    > Nie wnosi cenowo? Kupiłem AA1 z baterią 5,2Ah, HDD 80GB i XP za 700
    > zł. W promocji, ale normalna cena tej konfiguracji to 1000 zł. Co w
    > tej cenie oferuje konkurencja?

    Za 999zł kupiłem Asus EEE 901 (można troche taniej), 1GB ramu, Wifi
    802.11bgn, kamera 1.3M, BT, dysk SSD 12GB, XP, bateria 55Wh (okolo 6h
    pracy), dwa lata gwarancji door-to-door.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj