-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Jankol" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <m6jp97$c2m$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<m6jspu$ge0$1@node1.news.atman.pl> <m6k1ap$gs2$1@speranza.aioe.org>
<X...@1...0.0.1>
<m6kcpi$829$1@dont-email.me> <3...@p...pl.invalid>
<m6kio9$22h$1@dont-email.me> <u4p4jcwdt79.7ei6ugheg9he$.dlg@40tude.net>
<m6l3am$1su$1@node1.news.atman.pl>
<548f6c0b$0$21542$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Subject: Re: 10 mniej nie wystarczyło ... przejście dla pieszych.
Date: Tue, 16 Dec 2014 08:18:20 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Lines: 19
Message-ID: <548fdcee$1$2164$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 94-229-214-127.static.espol.com.pl
X-Trace: 1418714350 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2164 94.229.214.127:1091
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552264
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości
news:XnsA405740777D8budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
.
>>> Jeszcze nie ma nowych przepisów dotyczących przejść dla pieszych.
>>> Projekt jest w Sejmie.
>
> W aktualnych jest tak, ze jak wejdzie to masz puscić, ale jednocześnie
> gwałtownie przed nadjeżdzający pojazd wchodzić nie wolno.
>
> Na kursach uczą obecnie żeby zawsze puszczać.
W aktualnych jest też, ze należy zmniejszyć prędkość tak, aby
nie narazić na niebezpieczeństwo, gdy są piesi WCHODZĄCY.
rozporządzenie o ZiS par. 47.4
Następne wpisy z tego wątku
- 16.12.14 08:17 Jankol
- 16.12.14 08:44 Czesław Wiśniak
- 16.12.14 09:39 Liwiusz
- 16.12.14 13:59 Pszemol
- 16.12.14 14:00 Pszemol
- 16.12.14 14:18 Czesław Wiśniak
- 16.12.14 14:31 Czesław Wiśniak
- 16.12.14 15:29 yabba
- 16.12.14 16:46 Jankol
- 16.12.14 16:58 bartosz
- 16.12.14 20:50 Liwiusz
- 16.12.14 21:29 masti
- 16.12.14 21:33 Liwiusz
- 16.12.14 21:45 Pawel \"O'Pajak\
- 16.12.14 22:05 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=