  • Data: 2009-11-24 12:20:04
    Temat: Re: 100-300mm do 5D MarkII
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Najbardziej bawi mnie problem FF/BF i nietrafiania z ostrzeniem.
    > Drgnięcie pierścienia ostrości (wywołane drgnięciem ręki) rozsypuje
    > ostrość tak mocno, że tego tekstu nie da się przeczytać. :) Przy
    > tej ogniskowej i tej odległości potrzeba precyzji jaką widziałem
    > na wystawie automatyki, nie zaś tej, jaką oferuje Canon w swych
    > tanich szkłach.

    nic nie poradziszu

    af w c 450d i temu podobnych dziala z precyzja okretowej artylerii
    dalekosieznej.
    Musisz wystrzelic z ilus tam dzial wiecej pociskow zeby jeden trafil
    w poklad przeciwnika.

    pisalem o tym juz dawno.

    50/1,4 i 1,8 sa obiektywami potrafiacymi odsro rysowac pod warunkiem
    ze AF zadziala prawidlowo.
    najczesciej w tanich aparatach nie zadziala prawidlowo . Treba zrobic
    justacje.

    z c450d , ktorym nas wszystkich dreczysz 50/1,4 trafial u mnie z
    dokladnoascia do pol metra ( z odl 2 metrow )

    z c50d i po justacnji trafia z dokladnoscia milimetrowa.