  • 1. Data: 2009-11-21 15:43:31
    Temat: 100-300mm do 5D MarkII
    Od: Maciekk <M...@m...pl>

    Który z obiektywow daje najlepsza jakosc przy 300mm.
    Interesuja mnie obiektywy w granicach 2tys zł

    Maciekk

  • 2. Data: 2009-11-22 10:55:31
    Temat: Re: 100-300mm do 5D MarkII
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 21 Nov., 16:43, Maciekk <M...@m...pl> wrote:
    > Który z obiektywow daje najlepsza jakosc przy 300mm.
    > Interesuja mnie obiektywy w granicach 2tys zł
    >
    > Maciekk

    w tej cenie to jakas starsza konstrukcja jeszcze z czasow analogu.

    ja ma sigme 400 mm i rysuje przezajebiscie , choc przyslona nie
    dziala.
    na pelnej dziurze rozdzielczosc jest przesuper . warunki na przyslone
    8,0 dla tej ogniskowej nie wystepuja czesto , wiec da sie z jedna
    przyslona w praktyce zyc.

    jesli masz tak ograniczony budzet to szukaj w obiektywac z tamtego
    okresu.

  • 3. Data: 2009-11-22 18:16:24
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Który z obiektywow daje najlepsza jakosc przy 300mm.
    > Interesuja mnie obiektywy w granicach 2tys zł

    W tej cenie jedynie 70-300 IS.

  • 4. Data: 2009-11-22 19:43:48
    Od: "greenman" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Maciekk" <M...@m...pl> napisał
    > Który z obiektywow daje najlepsza jakosc przy 300mm.
    > Interesuja mnie obiektywy w granicach 2tys zł

    Podpinanie do tego aparatu 300mm szkla za dwa tysiace
    to juz cos wiecej jak masochizm...
    Cos jak picie whisky z plastikowych kubkow.
    ---

  • 5. Data: 2009-11-22 19:54:44
    Od: Tomasz Kordat <t...@w...peel>

    greenman pisze:
    > Użytkownik "Maciekk" <M...@m...pl> napisał
    >
    > Podpinanie do tego aparatu 300mm szkla za dwa tysiace
    > to juz cos wiecej jak masochizm...
    > Cos jak picie whisky z plastikowych kubkow.
    > ---

    Porównanie z dupy wzięte.
    Plastik nie wpływa na smak whisky.
    Jakbyś napisał o lodzie z wody kałużowej...

    TK

  • 6. Data: 2009-11-23 02:46:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kurdybanek" hebv5q$1s4m$...@o...icpnet.pl

    > W tej cenie jedynie 70-300 IS.

    To słaby obiektyw. Wiem, bo mam.
    Raczej poszukaj Sigmy lub Tamrona.
    (lub czegoś podobnego)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2009-11-23 07:37:55
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > To słaby obiektyw. Wiem, bo mam.
    > Raczej poszukaj Sigmy lub Tamrona.

    Chyba nie wiesz o czym piszesz (pewnie mylisz z 75-300). Chociaż fakt, że
    "słaby", bo gwoździa nim nie wbijesz...

  • 8. Data: 2009-11-23 08:21:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kurdybanek" hede4k$cv0$...@o...icpnet.pl

    > Chyba nie wiesz o czym piszesz (pewnie mylisz z 75-300). Chociaż fakt, że
    > "słaby", bo gwoździa nim nie wbijesz...

    75-300 III USM jest tak samo dobry jak IS 70-300 -- mam oba, więc wiem. :)
    Innymi słowy -- dobrze, że napisałeś słowo 'chyba'. :) Chybiłeś. :)

    -=-

    http://leszekc.w.tkb.pl/lotzen/kij_w_mrowisku/

    Masz tu fotki zrobione i jednym, i drugim. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 9. Data: 2009-11-23 15:12:45
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "greenman" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Maciekk" <M...@m...pl> napisał
    >
    > Podpinanie do tego aparatu 300mm szkla za dwa tysiace
    > to juz cos wiecej jak masochizm...

    Przesada, ja podpinam 100-300 mm za 800 zł i nie czuję się masochistą ...

    Pozdro Przemek

  • 10. Data: 2009-11-23 15:27:24
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 23 Nov., 16:12, "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>
    wrote:
    > Użytkownik "greenman" <c...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:YvgOm.10552$Cs2.2902@newsfe13.ams2...

    > Przesada, ja podpinam 100-300 mm za 800 zł i nie czuję się masochistą ...
    >
    > Pozdro Przemek

    problem w tym ze masochista znajduje w masochizmie przyjemnosc ,czyli
    z punktu widzenia masochisty nie jest wcale masochista , gdyz zadajac
    sobie bol sprawia sobie przyjemnosc , a tym samym bol przestaje byc
    bolem a zaczyna byc przyjemnoscia.