  • Data: 2018-07-24 22:44:13
    Temat: Re: 1000 rdzeni
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7/24/2018 10:36 PM, Marcin N wrote:
    > 5 Qbitów.
    > Google twierdzi, że będzie miał 50. Pożyjemy, zobaczymy.

    Więcej qbitów nie jest już darmowe.

    > Tyle, że to nie są prawdziwe komputery. Potrafią jedno - łatwo
    > przełamywać szyfrowanie.

    Potrafią całkiem sporo. Pamiętam mniej więcej takie zdanie padające z
    ust mojego matematyka w latach 80tych: "komputery, potrafią tylko
    rysować kreski". Brak wyobraźni wtedy i dzisiaj to nie jest powód do dumy.

    > Nie znam się na tym na tyle, żeby się wymądrzać. Powtarzam, co słyszałem
    > od fachowców z branży.

    Fachowców z branży qbitow nie ma. Albo inaczej: sa poniżej poziomu
    szumu. Tylko patrz jak bedzie to rosło razem z AI. Łatwo przegapic, jak
    "rysowanie kresek" w latach 80tych.