  • Data: 2013-01-05 16:53:57
    Temat: Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 05 Jan 2013 10:18:27 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Przesadzasz i to sporo. Mam SSD w kompie służbowym i nie mam w
    > prywatnym. Uznałem że różnica nie jest warta tych kilkuset złotych.
    > Gdyby moja praca polegała na uruchamianiu różnych kobył po kilkadziesiąt
    > razy dziennie te kilka sekund może miało by znaczenie, w sytuacji
    > kiedy uruchamiam raz te kilka sekund nie jest warte kilkuset złotych.
    > Ale oczywiście skoro ty tyle wydałeś będziesz niezdrowo się podniecać
    > tą różnicą w uruchamianiu, tyle że nie pisz że w czasie tych kilku
    > sekund zdążysz poużywać i z politowaniem popatrzeć na czekających
> [...]

    Ale to nie o uruchamianie tylko chodzi, chodzi tez o prace. Podczas
    kompilacji odczytywane sa setki/tysiace plikow, setki sa zapisywane, uwazasz
    ze tego nie widac golym okiem? I tu nie chodzi o zadna mode, zaden lans -
    chodzi o komfort i szybkosc pracy. Jesli Twoja praca polega na przegladaniu
    www lub pisaniu tekstu w wordzie to rzeczywiscie tego nie zrozumiesz i
    bedziesz w tym upatrywal fanatyzmu.
    A co do ceny, dalem za dysk niecale 6 stow, nie jest to kwota, ktora mnie
    boli i musze sobie teraz udowadniac sens jej wydania (za soft wydalem
    wielokrotnie wiecej). Za moj pierwszy nowy HDD dalem 1200PLN a mial 6GB. Tez
    sie lansowalem i bylem fantykiem? A moze po prostu potrzebny mi byl duzy
    (jak na tamte czasy) i szybki dysk? Nic nie poradze, ze tego nie ogarniasz.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K