  • Data: 2009-02-04 08:33:48
    Temat: Re: 135 f/2,0 + extender 1,4x ??
    Od: "Steel" <d...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nosze sie z zamiarem nabycia takiego zestawu ( focic bede sport -
    > hala ) jednakze nigdy nie mialem do czynienia z extenderem..
    > Zatem..po podlaczeniu tegoz extendera ,na ile zwolnieniu ( ? )
    > ulegnie praca AF-u ?.. czy da sie to odczuc wyraznie ?.. nie
    > ukrywam,ze szybkosc AF-u w tym wypadku ma dla mnie duze znaczenie .

    Hmmmm sport halowy powiadasz...
    Podaj do czego to bedziesz podpinac bo czasem moze sie okazac ze bedzie
    troche za malo uniwersalnie... :)

    zreszta po zapieciu TC do 135/2 bedziesz mial dalej blisko 200mm ze swiatlem
    2.8 wiec jak juz to kup samo szklo bez TC bo to co bys mogl zrobic z tc to
    bedzie mniej wiecej to samo co z twojego zooma 70-200/2.8 a przy tym zoom
    bedzie tu wygodniejszy (zwlaszcza na hali)

    pozdrawiam
    --
    Steel