  • Data: 2017-05-19 22:53:15
    Temat: Re: 23cm wysokości
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po głębokim namyśle niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU napisał w
    Friday 19 of May 2017 20:51:

    > slakware - jedna partycja podstawowa

    grub (i inne bootloadery też) potrafią wystartować linuksa z
    partycji rozszerzonej.

    > może ten vm jest faktycznie dobrym pomysłem, co to trzeba na nim
    > instalować takigo slacka lub win xp?

    Jeżeli nie potrzebujesz pełnej wydajności komputera, to VM
    rzeczywiście może być dobrym pomysłem. Aczkolwiek spodziewałbym się,
    że slack i WXP będą się w maszynie wirtualnej zachowywać lepiej, niż
    W10. Ale to taki gut feeling.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.