  • Data: 2014-12-15 19:24:57
    Temat: Re: 4.37
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 18:25:59 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:
    > 95Pb obok mnie. Zejdzie poniżej 4zł w tym roku :)?

    W tym roku pewno nie bo ropa po 60 dolców z ogonkiem jest w dostawach na luty. Ale
    jeśli taka cena ropy utrzyma się dłużej to ok 4 złote za litr jest całkiem realne.
    fajnie się mniej placi na stacjach. Ale ten kij ma dwa końce. To że ropa staniała
    było decyzją polityczną. I to nie o ruskich szło, oni dostali rykoszetem. Według mnie
    idzie o kraje arabskie, pokazanie im miejsca w szeregu i pozbawienie wolnych środków
    umożliwiających zbrojenia i finansowanie terrorystów. Drugi koniec kija to
    niedomykanie się budżetów państw kupujących ropę. W`paliwach jest dużo podatków.
    Jednym z nich jest VAT. Budżety na przyszły rok są do poprawki bo zakładały VAT od od
    wyższej ceny paliw. Do tego deflacja i związane z nią ograniczenia sprzedaży dóbr
    konsumpcyjnych. W naszej części Świata Europa zachodnia sobie poradzi. Rosja tez da
    radę. My możemy dostać po dupie aż zapiszczymy. Bo nasi rządzący mają nas głęboko w
    dupie.