  • Data: 2014-12-16 08:23:50
    Temat: Re: 4.37
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Rafale,
    nie bzdura tylko praktyka. Taka wychodziła mi różnica 4 litrów przy szybszej jezdzie.
    Mam tu na mysli jazde Kraków A4 Gliwice + miasto. Na A4 czesto i gęsto prując 140-150
    km/h auto zuzywało mi 9-10 l ON na badziewnym paliwie z MPO. Nie zamierzam ci tego
    teraz udowadniac bo sprzedałem juz to auto a po drugie moje nowe auto to ZI....i po
    trzecie nie mam juz na szczęście potrzeby jeździć do tych Gliwic (które wówczas
    wyglądały jak po wojnie z uwagi na budowe DTŚki).

    Tu masz opinie innych osób które mają podobne opinie jak ja:
    - http://forum.fordclubpolska.org/archive/index.php/t-
    62895.html
    - http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=474
    47&langid=1