  • Data: 2014-10-20 09:43:18
    Temat: Re: 40 kkm Fabią 1,2 HTP
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.10.2014 o 23:09, Lisciasty pisze:
    > Niska masa budy pozwala objechać większe i bardziej niemrawe
    > padaki, generalnie w mieście mało kiedy ktoś mnie dogania
    > po starcie spod świateł. Dziwne, ale prawdziwe :>

    Ile to to ma kuców, momentu i kilogramów? Obawiam się, że powyższe
    doświadczenia wynikają z niedowładu prawej nogi i prawej ręki
    pozostałych uczestników ruchu oraz wierze w dogmat, że jak się normalnie
    silnik kręci do maksymalnego momentu to on więcej spali. Skąd takie moje
    przekonanie? Seicento 0,9 to dopiero padaka, a jak ja takim po mieście
    czasami się bujam, to i mnie ze świateł jakoś nikt prawie nie dogania. :P

    --
    anacron