  • Data: 2014-01-02 18:21:03
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: Pawel Mojski <p...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-02 18:11, KS pisze:

    > Ale ja nie o zasadności przepisów w Polsce

    > I to wystarczy by jazda była przepisowa? LOL

    Wtrącę się.
    Dla mnie np. jak najbardziej.
    Jadąc po Polsce zapieprzam bo wiem że w przypadku ew. kontroli drogowej
    Pan Policjant da mi mandat, pouśmiechamy się, on wypisze jakiś kwitek na
    jakąś kwotę i rozjedziemy się każdy w swoją stronę.
    Potem albo ja ten mandat zapłacę - albo nie, albo zdejmą mi z podatku -
    albo nie, a może się przedawni (gro moich mandatów się przedawniło).
    Jadąc po niemieckich drogach, jadę zgodnie z przepisami gdyż nawet mając
    paręset EUR przy sobie, nie chcę ich wydawać na tak głupie sprawy jak
    mandat.

    Pozdrawiam;
    Paweł Mojski