  • 121. Data: 2020-04-29 09:56:34
    Temat: Re: 5G co daje Kowalskiemu?
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 28.04.2020 o 14:59, kk pisze:

    > Ja dokładnie zrozumiałem argument i podzielam, ale zwracam uwagę, że
    > państwo niczego ludziom nie daje czego by im wcześniej nie zabrało.

    W przypadku telefonii komórkowej i takich obywateli jak ja, państwo nam
    zabiera nie dając nic w zamian. Technicznie niemożliwe jest dotarcie z
    przekaźnikami wszędzie? - Jest rozwiązanie gdzie sygnał nie dochodzi
    niech  operator chętnym udostępnia repeatery zwiększające zasięg.

  • 122. Data: 2020-04-29 09:58:02
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 28.04.2020 o 13:23, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ale jak - za darmo ?
    >
    > Bo ogolnie to jak widac - wladza wygospodarowala troche pasma, i
    > sprzedala operatorom, zeby mogli zadowolic obywateli.

    Niekoniecznie, choć telefon i dostęp do niego to powinno leżeć w gestii
    tfu - państwa, w ramach płaconych przez Obywatela podatków.

    Władza nie jest właścicielem niczego, gospodaruje dobrem ogólnym i
    podobno ma być po to aby to właśnie ona sprawiedliwie zadowalała
    obywateli, wszystkich obywateli a nie jakiś "operator".

    > Tylko z czego obywatel bedzie bardziej zadowolony - 5G, 1G, czy
    > wiekszej emerytury ? :-)

    Zaraz, to ty twierdzisz że klika dopłaca do wypracowanych emerytur?

    > Ale zle glosowal, wiec teraz "nie mamy pana plaszcza i co pan nam
    > zrobi" :-)
    >
    > J.

    A więc trzeba wybierać a nie głosować, na potencjalnie mniejsze zło.
    Tylko że bez prawa głosu na NIE Obywatel i tak zawsze będzie na łasce
    tego ścierwa zwanego władzą.  "demokracja", qrwa jego mać.

  • 123. Data: 2020-04-29 09:58:59
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 28.04.2020 o 15:04, kk pisze:

    > Idziesz bardzo daleko. Wiesz, że spółdzielnie mieszkaniowe nie oferują
    > mieszkańcom ani internetu ani telewizji cyfrowej DVB-C ?

    To zdaje się nie należy do zakresu ich obowiązków. Moim zdaniem słusznie.

    > Emerytury nie polegają na wypracowywaniu czegoś. Emerytura państwowa
    > to jak opieka dzieci nad swoimi rodzicami, należy się jak psu buda.
    > Państwo ma łożyć na emerytów z podatków powszechnych.

    Pierwszy krok do normalności ZUSu to wywalenie z niego wszystkich tych
    co są w nim zarejestrowani tylko po to aby brać. Osobiście jestem za
    emeryturami państwowymi, ale na zasadzie równości, czyli albo wszyscy
    albo nikt.

  • 124. Data: 2020-04-29 17:59:51
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-29 09:56, Trybun wrote:

> [...]
    > przekaźnikami wszędzie? - Jest rozwiązanie gdzie sygnał nie dochodzi
    > niech  operator chętnym udostępnia repeatery zwiększające zasięg.

    Femtokomórki mniej więcej tak działały. Trzeba było mieć internet by
    mieć internet.

  • 125. Data: 2020-04-29 18:17:24
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-29 09:58, Trybun wrote:

    > To zdaje się nie należy do zakresu ich obowiązków. Moim zdaniem słusznie.

    Jak mieszkać bez telewizji?

  • 126. Data: 2020-04-30 11:01:59
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 29.04.2020 o 17:59, kk pisze:

    > Femtokomórki mniej więcej tak działały. Trzeba było mieć internet by
    > mieć internet.

    Nie wiem jak to działało, wiem natomiast że dobrej jakości repeater
    może być lekarstwem na słaby zasięg. I żadnych internetów nie trzeba,
    wystarczą- dwie antenki i wzmacniacz.

  • 127. Data: 2020-04-30 11:02:25
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 29.04.2020 o 18:17, kk pisze:

    > Jak mieszkać bez telewizji?

    Spółdzielnia mieszkaniowa to nie dostawca usług radiowo-telewizyjnych.

  • 128. Data: 2020-04-30 11:09:54
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 30.04.2020 o 11:01, Trybun pisze:

    > Nie wiem jak to działało, wiem natomiast że dobrej jakości repeater może być
    > lekarstwem na słaby zasięg. I żadnych internetów nie trzeba, wystarczą- dwie
    > antenki i wzmacniacz.

    Tak, bo cały internet jest w repeaterze i tych antenkach.

  • 129. Data: 2020-04-30 13:51:31
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-30 11:02, Trybun wrote:

    > Spółdzielnia mieszkaniowa to nie dostawca usług radiowo-telewizyjnych.

    Bez związku. Infrastruktura do dostarczania mediów nie musi a nawet nie
    powinna być własnością dostawcy. Może ona być zresztą sama w sobie
    usługą. Sieć lokalna to nie tylko medium do internetu, ale do
    komunikacji lokalnej.

  • 130. Data: 2020-04-30 13:53:10
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-29 08:57, z wrote:

    > Wracamy do punktu wyjścia.
    >
    > Niech ktoś sobie skorzysta. Nic mi do tego.
    >
    > Ale jeśli żeby ktoś sobie skorzystał trzeba drastycznie ponieść normy
    > bezpieczeństwa TO SIĘ PYTAM O WIELOLETNIE BADANIA POTWIERDZAJĄCE
    > BEZPIECZEŃSTO TEJ TECHNOLOGII.

    Badania nie muszą być wieloletnie, to by był eksperynment, ale jakieś
    sensowne naukowe muszą być a nie prstackie stwierdzenia, że nie ma
    dowodu by komuś zaszkodziło.