  • 51. Data: 2020-04-26 20:41:08
    Temat: Re: 5G co daje Kowalskiemu?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-04-26 o 19:09, Budzik pisze:
    > Stawiajac urzadzenia 5g odleglosci beda mniejsze a zatem i moc mniejsza.

    To zupełnie inna częstotliwość. Nikt tego nie wie jak to wpłynie na
    człowieka.

    A z praktycznego punktu widzenia przydatne tylko na dworcach ;-)

    Gdyby działało z satelity ;-) to byłoby coś.

    A tak kolejny interes do zrobienia jak się częstotliwości zwolniły.

  • 52. Data: 2020-04-26 20:46:17
    Od: z <...@...pl>

    Propagandowa papka.

    Z medycznego punktu widzenia jest tak:

    Postawmy to i za dwa lata zobaczymy czy nie szkodzi

    DWA LATA!

    Na takiej zasadzie powinno się ludziom na początku pandemii wstrzykiwać
    szczepionki na koronawirusa.

    Może zadziała / może nie zaszkodzi ;-)

  • 53. Data: 2020-04-26 22:57:22
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 26/04/2020 01:41 PM, z wrote:

    > To wszystko dalej nie wymaga 5G do stacji bazowej operatora.
    > Nie lepiej poruszać się po swojej Wifi a dalej światłowód?
    >
    > Twoja prywatna chmura też zadziała na 4G.
    >
    > Po co 5G?

    Musze przyznac ze mogloby to wszystko dzialac szybcie i bardziej
    niezawodnie. Poza tym to tylko ja, jestem pewny ze mnostwo ludzi ma wile
    pomyslow jak to wykorzystac. A juz na pewno biznes i rzady. To jest na
    pewno naturalny krok w rozwoju cywilizacji i zastosowanie pewnie przejdzie
    najsmielsze oczekiwania, tak samo jak wspolczesny internet zaskoczyl swoich
    tworcow. Lepszy to kierunek niz latanie w kosmos. ;)

  • 54. Data: 2020-04-26 22:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

> [...]
    >
    > DWA LATA!
    >
    > Na takiej zasadzie powinno się ludziom na początku pandemii
    > wstrzykiwać szczepionki na koronawirusa.

    Czyli twoim zdaniem zmniejszanie mocy nadajników to jest złe posuniecie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 55. Data: 2020-04-27 09:13:31
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 26.04.2020 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

    > Serio? Jaka jest obecnie skala braku zasiegu GSM?

    Ja jestem pozbawiony zasięgu przez złodziejskie szumowiny. Płacę podatki
    a mimo wszystko jedna z drugą złodziejskie mordy robią ze mnie obywatela
    drugiej kategorii.

  • 56. Data: 2020-04-27 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

    > Ja jestem pozbawiony zasięgu przez złodziejskie szumowiny. Płacę
    > podatki a mimo wszystko jedna z drugą złodziejskie mordy robią ze
    > mnie obywatela drugiej kategorii.

    Zamkneli cie gdzies w piwnicy? ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 57. Data: 2020-04-27 14:25:49
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-04-26 o 13:59, Budzik pisze:

    > Serio? Jaka jest obecnie skala braku zasiegu GSM?

    Dość spora, koło Poznania nadal działają domowe repeatery, bo w domu
    jest brak zasięgu. Sieć GSM rozwinięta jest w mieście i przy drodze.
    Jeśli ktoś mieszka 10km poza miastem od drogi głównej to już ma problem
    w domu. Na parterze brak zasięgu, na piętrze i przed domem 2-3kreski a
    dom nie jest z grubego betonu. Trybik właśnie tak ma. Mieszka koło
    Słupcy i od lat psioczy. Nie potrafi postawić sobie repeatera z dobrą
    anteną. O dobrym LTE może zapomnieć. W wielu miejscowościach masz taki
    układ, że stoi z 5 BTS, raczej na skraju miasteczka ale w odległosci 3km
    od BTSa w kamienicy w centrum jest brak zasięgu. Ludzie trzymają
    telefony na parapecie żeby ktoś mógł zadzwonić. A jakie batalie
    prowadzą, kiedy jakiś operator chce postawić bliżej BTS :D...skargi,
    protesty. Nie dogodzisz.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 58. Data: 2020-04-27 14:44:23
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Apr 2020 14:25:49 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5ea6cf7b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    od LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> :

> [...]
    >telefony na parapecie żeby ktoś mógł zadzwonić. A jakie batalie
    >prowadzą, kiedy jakiś operator chce postawić bliżej BTS :D...skargi,

    Wincyj specjalistów od szkodliwości LTE/5G i zostaniemy z telefonami na korbę.

  • 59. Data: 2020-04-27 15:17:12
    Od: z <...@...pl>

    Ciągle dochodzimy do tego samego wniosku. Trzeba udoskonalić i zwiększyć
    zasięg oparty na starych DOBRYCH normach ;-)

    Jak ktoś chce lodówkę z internetem to łączy ją światłowodem a nie
    jakimiś przestarzałymi falami radiowymi ;-)

  • 60. Data: 2020-04-27 15:22:48

    W dniu 2020-04-26 o 22:59, Budzik pisze:

    > Czyli twoim zdaniem zmniejszanie mocy nadajników to jest złe posuniecie?

    Tam gdzie ludzie potrzebują "G" 5G ze względów finansowych nie powstanie

    MOC to takie samo zaklęcie jak Napięcie przy prądzie.
    Samo nic nie znaczy.