-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.internet
ia.pl!not-for-mail
From: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: 600A 12V
Date: Wed, 14 Apr 2010 18:12:09 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 30
Message-ID: <hq4pi9$ibl$1@mx1.internetia.pl>
References: <4bc5b89c$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: 62.148.80.135
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1271261577 18805 62.148.80.135 (14 Apr 2010 16:12:57 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Apr 2010 16:12:57 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:26526
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości
news:4bc5b89c$1@news.home.net.pl...
> Hej.
> Temat samochodowy, ale nie pisze na grupę samochodową, bo ona jest
> dziwna...
> W sklepach sprzedają takie badziewne kable rozruchowe na 300A, co się palą
> przy odpalaniu i do tego tak krótkie, że czasem trzeba je naciągać by
> odplić, więc sobie zrobię sam.
> Zakładając, że autko bierze 600A, to jaki przekrój powinna mieć linka by
> izolacja się nie popaliła przy takim krótkim poborze?
Temat wałkowany swego czasu na p.m.elektronika.
600A to chyba jakiś zamrożony 5 litorwy diesel.
Ja swoją benzynkę 2 iterki jak się żonie zdażyło świateł nie wyłączyć,
spokojnie odpalałem przewodami 6mm^2 i to bez zadnych żabek, tylko
odizolowane przewody przyciskane do klem.
Najważniejsze jest żeby pozwolić się troche podładować własnemu aku.
Bywało też przy tych największych mrozach (-20 i więcej st.) że rano
rozrusznik zakrecil ze 2 obroty i " aku wysiadł" wtedy na szbko brałem z
domu mały aku 7Ah jak od upsa i podpinałem krotkimi przewodami 2,5mm ^2. Nie
zdazylo sie zeby nie zadzialalo. Także te prądy nie są potrzebne az takie
duze jednak wszystko zależy ile silnik potrzebuje "kręcenia" żeby odpalił.
Pozdrawiam
Gejzero.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.04.10 05:01 PeJot
- 15.04.10 07:52 Lagod
- 15.04.10 14:47 J.F.
- 15.04.10 14:49 J.F.
- 15.04.10 15:58 PeJot
- 15.04.10 16:59 wowa
- 15.04.10 17:36 PeJot
- 15.04.10 18:14 wowa
- 15.04.10 18:48 PeJot
- 16.04.10 05:56 Krenauer
- 16.04.10 06:25 Rafał
- 16.04.10 09:53 J.F.
- 16.04.10 09:55 J.F.
- 16.04.10 09:58 J.F.
- 16.04.10 10:10 Lagod
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=