    From: Marek Giz.yn'ski <_...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 7 latek szybko zleci...
    Date: Mon, 28 Jun 2010 09:15:56 +0200

    J.F. pisze:
> [...]
    -zabil-3-braci-dostal-10-lat,wid,12414068,wiadomosc.
    html

    > Zajechali czlowiekowi droge, jechali jakim rozpadajacym sie trupem,

    Chciales napisac - wymusili pierwszenstwo na prawidlowo jadacej Omedze,
    prowadzonej przez szanowanego na dzielni dresa. Jechal bez uprawnien,
    ale byl doskonalym kierowca - dlatego jechal w tym miejscu 160km/h i pod
    wplywem alkoholu. Ich wina, prawda?

    > ale to teraz czlowiek pojdzie siedziec - gdzie tu sprawiedliwosc.

    Za owym dresem zapewne ujmie sie cala polska elita, artysci oraz
    politycy - to jest szanowany obywatel.

    > Inny tez pojedzie za szybko, wpadnie w poslizg, tez zabije trzy osoby,
    > ale bedzie trzezwy, wiec dostanie dwa lata w zawiasach ..

    Ogolnie - mam nadzieje, ze tez kiedys wymusisz pijakowi jadacemu z taka
    predkoscia w miescie - rzecz jasna - wina bedzie bezapelacyjnie Twoja. I
    nawet nie musisz jechac wtedy rozpadajacym sie trupem...

    m.