    From: WIADRO <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: &#8222;Per aspera ad astra&#8221; - jak powstała "ZłotaĆma"
    Date: Sun, 25 Jan 2009 08:18:11 -0800 (PST)
    <gl7qvo$rr3$1@news.wp.pl> <gl838q$195$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gl83l3$3uv$1@news.wp.pl> <gl89v2$gg4$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gla82h$d4g$1@news.wp.pl> <glacsk$m0j$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <glasjn$qcp$1@news.wp.pl>
    <b6712bf0bef82b6f0d122c416c45c33b$1@grupy.scigacz.pl>
    <497b8afc$1@news.home.net.pl> <497b8bad$1@news.home.net.pl>
    <64028f528c2c9b8d36e37771d7fe3b0b$1@grupy.scigacz.pl>
    <497ba66b$1@news.home.net.pl>
    <922aca1243d9fa89601a1aa84bb6b2dc$1@grupy.scigacz.pl>

    > Krytyka-tak,forma jej-nie.Cieszę sie,że mozna tutaj kulturalnie wyjaśnić
    > pewne drażniace sprawy w kulturalny i merytoryczny sposób:)

    o kurczę żeby nie żeknąć "o kurwa ja pierdole!" i zaniżyć wartość
    merytoryczną tej dyskusji, no jestem w szoku co za kultura!
    tu ludzie potrafią rzeczowo i kulturalnie pisać! :)

    kto mi powie(Kuczu liczę na ciebie) jak wyznacza się ten poziom
    zachwytu nad danym customem? w jakim stopniu należy czcić, podziwiać
    dzieło?
    jakie są kryteria?

    no bo ja z tych nie bardzo kaman, i ja tylko szanuje twórców i
    podziwiam ich zapał, liczbę godzin spędzonych nad rzeźbieniem,
    dopasowywaniem , dopracowywaniem swojej wizji, ale tylko to
    bo już nie podniecają mnie te ich dzieła,

    jako żeby nie pisać że mi się nic nie podoba to jednak jest jeden:
    najbardziej podobał mi sie ten motocykl z motywem gandzi ale nie
    dlatego że latam często na jamajke ale wiele motywów było ulokowanych
    sprytnie w całość projektu
    czy ja może jestem inny? drogie brawo

    --
    Wiadro z przytartą owiewką, symbolizującą cierpienia i trudy polskiej
    drogi :)