    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: A chceta się pośmiać?
    Date: Sat, 18 Apr 2015 16:03:30 +0200

    news:mgt9p6$vn5$1@usenet.news.interia.pl...

    > I tu w zasadzie jest istota rzeczy. Nie pisałem o tym, bo chyba większość
    > tej grupie wie, o co chodzi.

    Każdy, co ma choć cień pojęcia o prawach fizyki. Ja już nie żądam
    wszechwiedzy, podstawa to jest to, nie da się zbudować pierwszego piętra,
    zanim nie zbudujemy parteru, choćby fragmentu.

    > Ci, co się nie znają (albo mieli alergię na fizykę w podstawówce), to

    Trudno orzec dlaczego, pewnie nauczyciel był śmiertelnym nudziarzem, albo
    chciał od uczniaków chuj wie czego, conajmniej wszechwiedzy docenta, a
    pewnie by i samemu Hawkingowi postawiłby może 3, czy 4 minus, jeśli by miał
    akurat dobry humor. A sam pewnie na więcej, niż tramwaja (trója na szynach)
    nie umiał. Raz pewna dietetyczkę zagiąłem o roślinach kapustnych, nazywanych
    także krzyżowymi. Kto wie, że rzodkiewka, rzepa, chrzan, kapusta, to bliscy
    kuzyni? Nawet niektóre odmiany tego, co rzodkiewką nazywamy, w oficjalnej
    nazwie ma "kapusta (jakaś-tam)". Kto wie, że w powszechnym użyciu jest olej
    tłoczony m.in... tak, z kapusty właśnie, bo rzepak jest odmianą kapusty. O
    gorczycy nie wspomnę, z której musztardę sie robi...
    A pani, będąc dietetyczką, tych skojarzeń i powiązań nie znała, co powinna
    IMAO. Ale ona z tych była, co to wierzą, święcie, w żywienie zależne od
    grupy krwi... I zarozumiała... ale nie o tym gadamy.
    Tak też pewnie niektórzy nauczyciele, wystarczyło, że bardziej bystry uczeń
    skapował się, że "on to bzdury pierdoli" i pewnie dalej jechał na kiepskich
    ocenach, bo chciał być od tego jak najdalej.
    Ja dziś, po niekiedy 40 latach, zaczynam dopiero odkrywać, na nowo można
    powiedzieć, jak fantastyczną i rewelacyjną sprawą jest nauka, wiedza. Tylko
    została ona, och, nie tylko mnie, zwyczajnie, zohydzona, znudzona niemal do
    urzygu. Bo bardziej trzeba było zakuwać do kartkówek, klasówek i odpowiedzi
    przy tablicy, niż poznać, ze jest to coś przerewelacyjnego. No to 3xZ,
    studenci wiedzą, co to za skrót. Lepiej mieć spokój i być głupcem, niż mieć
    zryty mózg.

    > mogą poczytać masę negatywnych komentarzy w stylu "antena nie działa".

    Nie inaczej.
    Ale... czy zawsze są temu winni?
    Za dużo razy widziałem rzeczy,
    http://rtfm.killfile.pl/#pomoc
    które ten podpunkt porusza w czwartym akapicie. Kto się na gorącym sparzył,
    na zimne dmucha.
    Z drugiej strony, jakby głupota latała...

    > Pozostaję jeszcze ci, co są niereformowalni, bo sami wiedzą najlepiej -

    ...A często się okazuje, że ich staż w dziedzinie, to się dopiero zaczął...
    Albo kum przy wódce mówili, pewnym zobrazowaniem tego problemu jest serial
    Święta wojna, gdzie Bercik kombinował na różne sposoby, jak dorobić do
    renty, czy co tam miał. Jak np. coca-colę chciał robić i gdzieś bodajżąe
    wyczytał, że w jej składzie są orzechy, które trzeba w wodzie moczyć... No,
    tego rodzaju pseudowiedza. Tutaj pewnie mądrzejszego by nie było, a
    rzeczywiście nowicjusze podchwytywali by i rozpowszechniali jako wręcz
    prawdy objawione, dogmaty niemalże. Skutek - upadek jakości informacji, itd.
    wiadomy. I teraz waść bujaj się z tym co jest dobre, a co jest informacyjnym
    syfem...

    > ale na takich, to chyba nie ma lekarstwa :)

    Jest, tylko, że zdrowie przyniesie to drugiej stronie... To samo życie, ów
    niereformowalny zorientuje się wtedy, kiedy już nie da rady odwrócić tego,
    co nabroił. Sam się ukwasi, ale może przyniesie to ulgę pozostałym.

    --
    Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)