  • 1. Data: 2012-01-26 08:48:37
    Temat: A dolar...
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    Witam,

    A dolar spadł z ~3.50 do ~3.24, ropa również oscyluje wokoł
    średnich/niższych kursów. Ciekawe czy wpłynie to na cenę paliwa, lol :-)
    Albo inaczej - jakie będą tłumaczenia przeciwko obniżkom :-)))

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 2. Data: 2012-01-26 08:51:54
    Temat: Re: A dolar...
    Od: "ACTA" <A...@A...US>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"

    > A dolar spadł z ~3.50 do ~3.24, ropa również oscyluje wokoł
    > średnich/niższych kursów. Ciekawe czy wpłynie to na cenę paliwa, lol
    > :-) Albo inaczej - jakie będą tłumaczenia przeciwko obniżkom :-)))

    Już jesteś na celowniku!

  • 3. Data: 2012-01-26 09:09:31
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2012-01-26 08:48, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
> [...]
    > średnich/niższych kursów. Ciekawe czy wpłynie to na cenę paliwa, lol :-)
    > Albo inaczej - jakie będą tłumaczenia przeciwko obniżkom :-)))

    A ja jutro jadę na Białoruś zatankować ~80litrów benzynki 92 oktanowej
    po 2,23 za litr

    pozdrowienia
    gregor

  • 4. Data: 2012-01-26 09:13:05
    Od: "ACTA" <A...@A...US>

    Użytkownik "gregor"

    > A ja jutro jadę na Białoruś zatankować ~80litrów benzynki 92 oktanowej
    > po 2,23 za litr

    Chce ci się taki kawał traktorem jechać?

  • 5. Data: 2012-01-26 09:16:19
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2012-01-26 09:13, ACTA pisze:
    > Użytkownik "gregor"

    > Chce ci się taki kawał traktorem jechać?

    Tylko 64 km od domu do stacji no i nie jadę traktorem a roverem

    gregor

  • 6. Data: 2012-01-26 09:21:59
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2012-01-26 09:16, gregor pisze:
    > Tylko 64 km od domu do stacji no i nie jadę traktorem a roverem

    Chyba motoroverem

  • 7. Data: 2012-01-26 09:27:53
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > A dolar spadł z ~3.50 do ~3.24, ropa również oscyluje wokoł
    > średnich/niższych kursów. Ciekawe czy wpłynie to na cenę paliwa, lol :-)
    > Albo inaczej - jakie będą tłumaczenia przeciwko obniżkom :-)))

    Jesli trend sie utrzyma to cena spadnie, ale nie tyle ile powinna :P

    sz.

  • 8. Data: 2012-01-26 09:36:10
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości
> [...]
    > średnich/niższych kursów. Ciekawe czy wpłynie to na cenę paliwa, lol :-)
    > Albo inaczej - jakie będą tłumaczenia przeciwko obniżkom :-)))

    http://www.wprost.pl/ar/289595/Orlen-obniza-ceny-ben
    zyny-i-oleju-napedowego/

    Duzo czasu minie zanim bedzie mialo to oddzwiek na stacjach :)

    Pozdrawiam - Darek.

  • 9. Data: 2012-01-26 09:40:26
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2012-01-26 09:21, PesTYcyD pisze:

    > Chyba motoroverem

    wrzuce jutro fotki ze stacji, tak byś mógł się poślinić na ceny paliw z BLR

    gregor

  • 10. Data: 2012-01-26 09:48:00
    Od: spaceman <s...@o...pixelspace.info>

    On 2012-01-26, gregor <c...@g...pl> wrote:

    > wrzuce jutro fotki ze stacji, tak byś mógł się poślinić na ceny paliw z BLR

    E tam. Ja place 1.5PLN za 95 oktanow :]