  • Data: 2015-09-04 22:01:30
    Temat: Re: A gdybysmy tak nie przyjmowali mandatow
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-09-04 21:22, J.F. wrote:

    > No ale to przeciez prawidlowo - w tunelu i uciec nie ma gdzie, i skutki
    > wypadkow trudniejsze do usuniecia, i pozar moze byc zabojczy - wiec 50
    > jest uzasadnione, nic ci sie nie stanie, jak kawalek drogi przez miasto
    > pojedziesz 50 :-P

    Gówno prawda - największe skutki wypadków, to te z udziałem pieszych. A
    pieszych tam w przeciwieństwie do np okolic mostu Śląsko Dąbrowskiego
    nie ma (z wyjątkiem przystanku, ale on jest jak każdy inny - również tam
    gdzie jest 80). Co do utrudnionego dostępu to pomijając brak możliwosci
    lądowania śmigłowca niczym nie różni się to od ekranów. W sumie między
    ekranami śmigłowiec też chyba nie wyląduje. Po to żeby mieć dostęp masz
    przejącia miedzy tunelami co jakieś 100 metrów. A od dymu na wypadek
    pożaru masz wentylatory strumieniowe. To wszystko powoduje, że jazda w
    tunelu 70 jest bezpieczniejsza niż kilometr wszcześniej gdzie są
    skrzyżowania a po chodnikach obok łażą piesi (często nie dokońca
    trzeźwi). A jedynym uzasadnieniem 50 jest to, że na znaku możesz
    wyświetlić albo 30 albo 50. 70 czy 80 już nie.

    Shrek.