  • Data: 2015-10-09 14:21:48
    Temat: Re: A jednak piesi nie będą mogli bezkarnie włazić pod koła
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.10.2015 o 13:59, J.F. pisze:

    > No wlasnie nie calkiem.
    > Politycznie sprawa jest podejrzana.
    >
    > Rzad/komisja chce. Projekt byl pewnie dawno.
    > Sejm wprowadza zmiane. To juz calkiem niedawno. z widmem przegranych
    > wyborow silnie widocznym.
    >
    > Senat, gdzie wiekszosc ma PO - odrzuca zmiane. To juz bardzo niedawno.
    > Sejm sie na odrzuceniem zgadza.
    >
    > Faktycznie nie wiedzieli za czym glosuja ?

    A masz wątpliwości?
    Przecież nikt rozsądny takich kretynizmów nie może uchwalić.

    Pewnie sprawdzili tylko czy autorem kretynizmu jest ktoś z PO, (a
    Bublewiczowa i inni debile też do nich należą) i podnieśli łapę jak
    tresowane małpy, nie czytając i nie rozumiejąc.

    Czasem myślę czy w Sejmach PRL nie było głębszego zastanowienia nad
    sensem tego co uchwalają, przynajmniej w latach 80-tych.
    Tak ustawa Wilczka to jest dla obecnego Sejmu marzenie ściętej głowy -
    oprócz szajsu nic porządnego nie uchwalą.
    Chyba że im Unia każe - tak jak z ustawą przeciw smrodzeniu piecami
    opalanymi starymi oponami i plastikowymi butelkami.