  • Data: 2015-02-26 22:46:25
    Temat: Re: A po cholere to wysokie napiecie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Pawel O'Pajak napisał:

    > Staram sie w miare pilnie studiowac grupe, ale nie pamietam takiego
    > watku. Moglbys przypomniec tytul, albo kiedy to bylo?

    U mnie z pilnością gorzej, wszystkiego nie czytam. A było to na przełomie
    stycznia i lutego. Wątek "NTC w pralce Miele, pomocy...", któremu się
    zeszło na tematy ogólnoserwisowe, schematy urządzeń, wykazy części
    zamiennych, przez to do magnetofonów, najpierw Kudelskiego, potem innych,
    a od tego już blisko do szumów w technice analogowej w ujęciu ogólnym

    > Kiedys zlozylem taki przedwzmacniacz mikrofonowy na super niskoszumnym
    > ukladzie, chyba INA 217, czy cos takiego, eksperymentowalem tez z jakims
    > OP, cyferek nie pamietam i z NE5534. Ten ostatni okazal sie najlepszy,
    > ale nie powalal (bralem pod uwage tylko szumy mierzone przy
    > wykorzystaniu specjalistycznego sprzetu - ucha;-)) Wszystko starannie
    > wykonane, zasilane do testow z akumulatorkow i przy wzmocnieniu tak ze
    > 20 razy szumialo slyszalnie (sam uklad, zwarte wejscie). Jak to robia
    > najlepsi?

    Kiedyś najlepsi robili na tranzystorach i innych elementach dyskretnych
    -- o tym też było.

    --
    Jarek