  • 11. Data: 2009-09-10 20:08:14
    Temat: Re: ADA
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    A.L. wrote:

    > Duzy.

    Jakieś dwie agencje kosmiczne na krzyż i kilku podobnie "wielkich" klientów?
    To nie jest "duży rynek zbytu", tylko właśnie niszowy rynek zbytu.

    --
    Azarien

  • 12. Data: 2009-09-10 20:12:46
    Od: Real Hacker <r...@m...com>

    Krzysztof Tabaczyński pisze:
    > Cześć!
    >
    > Czy bylibyście tak dobrzy i podpowiedzieli jakiś darmowy
    > kompilator ADY?
    > ...może jest coś na kształt Borlad Pascala, FreePascala?
    >
    > Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
    >

    > ---
    > avast! antywirus: Przychodzace wiadomosc czysta.
    > Baza sygnatur wirusow (VPS): 090910-0, 2009-09-10
    > Przetestowano na: 2009-09-10 22:12:31
    > avast! - copyright (c) 1988-2009 ALWIL Software.

    ADA dobrze lody ciągnie...

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 090910-0, 2009-09-10
    Przetestowano na: 2009-09-10 22:12:46

  • 13. Data: 2009-09-10 20:41:08
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    On 9 Wrz, 23:33, A.L. <a...@a...com> wrote:

    > Zaley od definicji "niszowosci". A poza tym, profesjonalne kompilatory
    > Ady sa cholernie drogie.

    GNAT nie jest profesjonalny?
    Może w ogóle zdefiniuj "profesjonalny".

    --
    Maciej Sobczak * www.msobczak.com * www.inspirel.com

  • 14. Data: 2009-09-10 20:58:59
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 10 Sep 2009 13:41:08 -0700 (PDT), Maciej Sobczak
    <s...@g...com> wrote:

    >GNAT nie jest profesjonalny?
    >Może w ogóle zdefiniuj "profesjonalny".

    Nie bede z Panem dyskutowal, i juz raz napisalem dlaczego.

    A tak w ogole, to niech sie Pan zastanowi co to jest AdaPro, co ona
    oferuje, za ile, i czym sie to-to rozni od darmowego GNATa.

    A jezeli CERN uzywa "freeware" to sie nie dziwie ze ich ostatnia
    zabawka nie daje sie uruchomic.

    A.L.

  • 15. Data: 2009-09-11 06:37:15
    Od: Roman Werpachowski <r...@g...com>

    On Sep 10, 9:58 pm, A.L. <a...@a...com> wrote:

    > A jezeli CERN uzywa "freeware" to sie nie dziwie ze ich ostatnia
    > zabawka nie daje sie uruchomic.

    Ta ich "zabawka" jest cholernie skomplikowana technologicznie, czasami
    się ma prawo popsuć.

    RW

  • 16. Data: 2009-09-11 08:39:33
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    Wiktor S. <wswiktor&poczta,fm@no.spam> wrote:

    > Jakieś dwie agencje kosmiczne na krzyż i kilku podobnie "wielkich" klientów?
    > To nie jest "duży rynek zbytu", tylko właśnie niszowy rynek zbytu.
    ... generalnie dosc duzo tego co lata w "gorze" jest programowane w adzie.
    Z powazaniem
    Adam Przybyla

  • 17. Data: 2009-09-11 09:41:07
    Od: Piotr <p...@g...com>

    On 2009-09-10 22:58, A.L. wrote:
    > Nie bede z Panem dyskutowal, i juz raz napisalem dlaczego.

    Z chęcią bym polemizował, ale nie mam do czego się odnieść.

    > A tak w ogole, to niech sie Pan zastanowi co to jest AdaPro
    ^^^^^^^^
    Tak dla ścisłości, to nie 'AdaPro' tylko GNAT Pro.

    --
    Piotr Piwko
    http://www.embedded-engineering.pl/

  • 18. Data: 2009-09-11 12:26:54
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    On 10 Wrz, 22:58, A.L. <a...@a...com> wrote:

    > Nie bede z Panem dyskutowal, i juz raz napisalem dlaczego.

    Ale ja proszę!

    > A tak w ogole, to niech sie Pan zastanowi co to jest AdaPro,

    Nie ma czegoś takiego. Nawet Google nic o tym nie wie i sugeruje
    jakieś niezwiązane tematy.
    Może warto najpierw rozeznać się w temacie?

    > co ona
    > oferuje, za ile, i czym sie to-to rozni od darmowego GNATa.

    Na potrzeby dalszej dyskusji zakładam, że chodzi o GNAT Pro.

    No to napisz mi "czym się to-to różni od darmowego GNATa".

    > A jezeli CERN

    Czy ja coś wspominałem o CERNie? Nie wspominałem.
    Czy masz jakieś nieuświadomione kompleksy, które się tak objawiają? Bo
    to już naprawdę któryś raz.

    > uzywa "freeware"

    Używa tego, co jest potrzebne. Czasem jest to "freeware" (np. Linux, g+
    +, Java) a czasem nie (np. Oracle, Microsoft, etc.).

    > to sie nie dziwie ze ich ostatnia
    > zabawka nie daje sie uruchomic.

    Oczywiście, zabawka nie daje się uruchomić z powodu używania freeware
    [*].
    Jesteś moim ulubionym pajacem na całym usenecie.

    [*] Osobom, które chciałyby sięgnąć nieco głębiej (tzn. głębiej od
    A.L.) w temacie wspomnianych problemów poleciłbym to:

    http://en.wikipedia.org/wiki/LHC#Construction_accide
    nts_and_delays

    Wiem, że off-topic, ale byłoby chyba zaniedbaniem pozostawić bełkot
    postera A.L. bez korekty.

    --
    Maciej Sobczak * www.msobczak.com * www.inspirel.com

  • 19. Data: 2009-09-11 17:20:58
    Od: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Przybyla" <a...@r...pl> napisał w wiadomości

    > ... generalnie dosc duzo tego co lata w "gorze" jest programowane w adzie.
    > Z powazaniem
    > Adam Przybyla

    A nawet to, co ma polecieć tylko raz...

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.