  • 1. Data: 2009-09-05 13:39:38
    Temat: nie bo nie
    Od: gupi man'a'go <2...@i...sk>

    drogie koleżanki i koledzy
    szanowne programistki i programiści
    i wszyscy obecni,

    uruchamiam ten wątek w nadziei, że nikt nie odpowie. jeśli nie od-
    powie, to będzie równoznaczne z odpowiedzią przeczącą, negatywną, negu-
    jącą... czyli potwierdzającą, aprobującą, popierającą stwierdzenie zawarte
    w temacie listu.
    szanowni koledzy często wspominali, że w moich wystąpieniach
    przed wyśmienitym gronem ludzi nauki nie ma konkretów (do których,
    by się mogli... wczepić zębami i... trolować, trolować, trolować...) khem...
    khem... ignorując moje zdanie, że szanowni państwo tych konkretów
    nie zauważają, dlatego też umieszczam jeden zrozumiały w moim przekona-
    niu konkret, pytanie na końcu, albo również pod koniec tego listu, które
    to pytanie czeka na brak odpowiedzi, co potwierdzi je pozytywnie,
    a nie zaprzeczy negatywnie. oto oczekiwane pytanie:
    czy robić coś w informatyce czy pozostać przy starych sprawdzonych wzor-
    cach? robić oznacza robić coś nowego; robić coś starego to sprawdzone
    wzorce. dopóki działa to nie zmieniać.
    jeśli z sali nie słychać będzie żadnych głosów, to rozumiem, że zak-
    ładana odpowiedź przecząca jest słuszna. szczególnie dla szanownych
    troli podam kilka początkowych pytań, na które będą mieli szansę wyszu-
    kanie odpowiedzieć ,,nie bo nie":
    -czy zauważać nowe potrzeby programowania wynikające ze zmian potrzeb
    użytkowników oprogramowania?
    proponowana odpowiedź: -nie bo nie.
    -czy ułatwiać programowanie przez tworzenie narzędzi dokonujących żmud-
    nych czynności wymagających wcześniej każdorazowego mechanicznego wpisy-
    wania?
    proponowana odpowiedź: -nie bo nie.
    itd. nie potrzeba wypowiadać się w tym wątku, który uruchomiłem,
    jeśli każdy z szanownych koleżanek i kolegów odpowiedziałby tak, jak
    brzmi proponowana odpowiedź. dziękuję. :-]
    --
    qo |) CPL<=dataDPL CPL==/>=codeDPL:conform'/nc';max=CPL! AV0ID bHp
    _x/ , CPL<=TSS,gateDPL CPL>=/==dest_DPL:/(jmp&nc') ,RPL!- #GP -o0o
    | ng __ -- __ -- __ -- __ -- __ -- __ -- __ -- __ -x86-, EV3RY o0o
    ,__ -- __ -- Current/Requested/DescriptorPrivilegeLevel C/R/DPL , d4y m:#=

  • 2. Data: 2009-09-05 15:27:55
    Temat: Re: nie bo nie
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Ale porozumeiłeś się z lekarzem?

  • 3. Data: 2009-09-05 17:30:49
    Od: gupi man'a'go <2...@i...sk>

    "Jacek Czerwinski" zaprogramował/a:
    > Ale porozumeiłeś się z lekarzem?
    jeszcze nie... znachorzysz, że powinienem?:-)
    --
    qo |) CPL: cs[0..1] (ss[0..1]) p lvl of curr code!
    _x/ , RPL: seg_sel[0..1] privilege lvl of seg_sel!
    | ng __ -- __ -- __ -- __ -- __ -- __ -- __ -x86-,
    ,__ -- __ -- DPL: 2._word_of_seg_desc[13..14]:`f seg_desc ,

  • 4. Data: 2009-09-07 04:10:04
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 5 Sep 2009 13:39:38 +0000 (UTC), gupi man'a'go
    <2...@i...sk> wrote:

> [...]
    >jącą... czyli potwierdzającą, aprobującą, popierającą stwierdzenie zawarte
    [...]
    >proponowana odpowiedź: ?nie bo nie.
    > itd. nie potrzeba wypowiadać się w tym wątku, który uruchomiłem,
    >jeśli każdy z szanownych koleżanek i kolegów odpowiedziałby tak, jak
    >brzmi proponowana odpowiedź. dziękuję.?:-]

    A o co wlasciwie chodzi?...

    A.L.

  • 5. Data: 2009-09-07 07:44:48
    Od: "Filip Sielimowicz" <s...@t...tez.wp.pl>

    Użytkownik "gupi man'a'go" <2...@i...sk> napisał w wiadomości

> [...]
    > -czy ułatwiać programowanie przez tworzenie narzędzi dokonujących żmud-
    > nych czynności wymagających wcześniej każdorazowego mechanicznego wpisy-
    Rzuć jakieś konkrety, bo na razie jest smutno ...
    Jak się zmieniają potrzeby użytkowników ? masz jakieś badania, jakąś listę
    takich
    zmian i dowody, że 'nie są zauważane'?
    Dysponujesz jakimiś przykładami, co jest 'generalnie żmudne' i 'generalnie
    nie
    jest ułatwiane' ? Ja znam mnóstwo przykładów na to, że oprogramowanie jest
    ciągle
    'ułatwiane', więc nie wiem, o co Ci chodzi.
    Co najwyżej jest jeszcze kwestia pewnej bezwładności i odwiecznego pytania:
    jak
    to zrobić, żeby zysk był większy od kosztów, kto ma finansować i ponosić
    ryzyka.
    Np. ryzyko niewypału z powodu 'bo się komuś coś wydawało, a że był krzykliwy
    - to się przebił. Przebił i nie wypalił'.

  • 6. Data: 2009-09-07 10:30:20
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    Zostawiłem sam początek, bo w jego kontekście i tak nie ważna... 8-)

> [...]
    | ng __ -- __ -- __ -- __ -- __ -- __ -- __ -- __ -x86-, EV3RY o0o
    ,__ -- __ -- Current/Requested/DescriptorPrivilegeLevel C/R/DPL , d4y m:#=

    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 7. Data: 2009-09-07 10:31:21
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    gupi man'a'go wrote:
> [...]
    > jącą... czyli potwierdzającą, aprobującą, popierającą stwierdzenie zawarte
    [...]

    Mam nadzieję, że moderator pl.rec.humor.najlepsze doceni ten wstęp.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 8. Data: 2009-09-07 19:19:27
    Od: gupi man'a'go <2...@i...sk>

    "Filip Sielimowicz" zaprogramował/a:
> [...]
    > Np. ryzyko niewypału z powodu 'bo się komuś coś wydawało, a że był
    > krzykliwy - to się przebił. Przebił i nie wypalił'.
    ależ... pisząc na tej grupie, nie usiłowałem pisać do całego świata...
    nie wiem kto czyta to co jest na tej grupie. to była po prostu ironia
    względem dotychczasowych odpowiedzi na moje udzielane w różnych wątkach,
    na cudze spostrzeżenia, i różne inne.
    ale rzeczywiście chyba masz rację, że dominuje spojrzenie ,,ile
    za to kasy będę miał", stąd niezauważalne są wszelkie pochodne temu
    co w kapitalizmie nazywa się ,,tworzeniem marki", a w rzeczywistości
    jest wyznacznikiem jakości, który znajduje sobie drogę właśnie
    m.in. w taki sposób.
    chyba nie przekonasz mnie do myślenia w ten sposób, że chwilowy stan
    konta jest wyznacznikiem jakości, którym trzeba się przejmować, ponieważ
    coś się nie udało, i trzeba się bać, kalkulować, rozważać, czy zrobić
    coś czy tego nie robić, bo znowu się nie uda. :-) to właśnie pieniądze
    są efektem sukcesu (chociaż bardzo nie lubię tego słowa ,,suk-
    ces"), ale nie są jego wyznacznikiem; nie zachodzi relacja w od pienię-
    dzy do sukcesu, mimo że się tak wydaje po obrazie zewnętrznym.
    finansuje się to co rozwija, a nie to co jest już znane i wystarczy
    to wprowadzić. część wartości pieniądza, zaufania do pieniądza, który
    byłby zwykłą liczbą bez zaufania do niego, wynika właśnie z tego, że po-
    wstaje innowacja (to słowo jest o wiele za płytkie ,,innowacja"), powsta-
    je coś co kieruje pieniądz w nowy obieg, potrzeby. więc twoje --przep-
    raszam-- ale bredzenie o kalkulacjach, gdy mowa o innowacjach,
    to dla mnie takie trochę... dobijące konkurencję, bo ,,tylko ja to zrobię,
    a ty sobie myśl, że trzeba wykazać kalkulację a nie zysk". :-) tutaj
    oczywiście pominę całe rozwinięcie znaczenia zysków, jakości itd., po-
    nieważ nie na tę grupę, a nie mam ochoty ,odszczekiwać' trolom ,przywra-
    cającym' mnie do porządku. ;-)
    czy ktoś tłumaczy moje skromne wypowiedzi na tej grupie (jeszcze
    z uwagą, że to moje, jakiegoś nieznanego autora) na obcy chociaż jeden
    jezyk? wątpię. więc nie kierowałem mojej wypowiedzi do całego świa-
    ta, lecz w kontekście wszystkich moich wcześniejszych listów (których
    nie warto szukać, bo i tak "Google" nie kojarzy różnych adresów
    'e-mail' :-) ).
    PS 'sorry', autoreklama to moja pierwsza natura. ;-)
    --
    / qo |) :@=N%_g=v=a=g_eD_e=c()=d=8! =%!gN@8'Re. w8in/ad
    \ _x/ , ;h-%-a'hA'H4,X0'Xo~xo~xO,R`-%EXp01ITed: *-7/+eh

  • 9. Data: 2009-09-07 19:25:32
    Od: gupi man'a'go <2...@i...sk>

    "Paweł Kierski" zaprogramował/a:

    > [...]
    >
    > Mam nadzieję, że moderator pl.rec.humor.najlepsze doceni ten wstęp.
    dziękuję za starania. nie biorę większego udziału w ,życiu' "usenetu",
    więc jeśli to zacznie żyć ,własnym życiem' ;-) , to wasze urozmaicenie.
    a w ogóle to cieszę się, że doceniasz żart... jak i mam nadzieję wiele
    z milczących osób. :-]

  • 10. Data: 2009-09-08 06:58:10
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    gupi man'a'go wrote:
    > "Paweł Kierski" zaprogramował/a:

    > dziękuję za starania. nie biorę większego udziału w ,życiu' "usenetu",

    Ze swojej strony prosiłbym tylko o większą konsekwencję w niebraniu
    udziału...

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net