eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmADB, Vysor itznp.... (itznp -- i temu zupełnie niepodobne) › Re: ADB, Kingoroot, Vysor iiznp... (iiznp -- i im zupełnie niepodobne)
  • Data: 2019-12-08 02:55:02
    Temat: Re: ADB, Kingoroot, Vysor iiznp... (iiznp -- i im zupełnie niepodobne)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 5deb7c34$0$536$6...@n...neostrada.pl

    > Po gwarancji

    O ustawienia VoIPa spytałem, gdy Asus był na gwarancji.

    > to oni faktycznie mogą tylko takie rzeczy doradzać. Nie sądzisz chyba że ktoś z tej
    firmy będzie korespondencyjnie próbował
    > naprawiać w bardziej zaawansowany sposób telefon na który skończyła się gwarancja..
    i sam serwis firmowy to
    > nie jakieś tworzenie cudów, programowo robią tylko reset do ustawień fabrycznych,
    ew wgrywają nowego Androida.

    Można było mi wskazać dobre źródło ADB i wskazać przydatne
    mi ko_mendy...

    > Czyli wychodzisz z założenia że można sprzedawać bat ukręcony z g*na i nie brać
    żadnej odpowiedzialności za jego jakość?

    Piszesz dużo (skoro starłeś), ale patrząc się na klawiaturę
    podczas pisania? ;)

    U ciebie starły się tak, że aż przetarły na wylot (wystrzeliły
    sprężyny) a u innych ludzi jest OK? -- wątpię... Raczej (choć
    nie widziałem -- możesz pokazać fotki) rzeczywiście miałeś
    kosmetyczny problem...

    U mnie w F-S klawisze starły się niektóre tak, że wyglądają,
    jakby zostały nadtopione, ale do głowy mi nie przywędrowywuje
    uznawanie tego stanu za usterkowy...

    > W świetle tego co pisałeś wcześniej potrzebujesz panowania nad telefonem.

    Zamierzałem zwolnić nieco ,,pamięci wewnętrznej'' -- przynajmniej
    na początek. Gdyby to nie pomoglo (i rzeczywiście potrzebowałbym
    roota) musiałbym nauczyć się sporo... Wówczas raczej ;) nie
    potrzebowałbym pomocy tak powierzchownej...

    > Być może problem leży po stronie zasilania.

    Otwiera się pole do popisu dla Animki? -- Animka właśnie odpowiada...

    > W jakimś dziwnym kontekście rozpatrujesz to nadanie sobie praw administratora nad
    telefonem. Zupełnie jak prawicowcy względem
    > prawa do aborcji - danie komuś szansy na wybór przedstawiają jako przymus do
    czegoś. Tak samo nie pojmuję dlaczego upierasz się
    > aby potencjalne naprawy softu wykonywać za pomocą wiersza poleceń.

    Co ma root do 'wiersza poleceń'?

    > A było mi Bestie sprzedać, pewnie do dzisiaj by się cieszyła pełnia życia..

    Możesz nadal kupić. ;) Bardzo chętnie sprzedam to guano.

    > A co do Asusa i odcisków palców na ekranie, doradzam jakąś folię na ekran.

    Jest folia -- folia z odcisków palców. ;)

    --