    Subject: Re: AMOLED czy IPS TFT, co lepsze?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <nso17t$7nc$1@dont-email.me> <57ef94ae$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    <nsoms1$kmp$1@dont-email.me> <57efe700$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
    <nsp7l1$flh$1@dont-email.me>
    <57f02581$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
    <nsqhbn$okf$1@dont-email.me> <57f0f459$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <nsr351$c45$1@dont-email.me>
    <57f11747$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <nsr7o3$p7f$1@dont-email.me>
    <57f1259f$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <nssh7l$qml$1@dont-email.me>
    From: atm <...@v...pl>
    Date: Mon, 3 Oct 2016 09:19:51 +0200

    On 03.10.2016 04:53, Yerine Ictimai wrote:

    > Chyba żartujesz, weź Xposed wraz z multum modułów, developerzy
    > prześcigają się w naprawdę innowacyjnych funkcjonalnościach
    > których na próżno szukać w stokowych rozwiązaniach

    Swego czasu korzystalem z Xposed, jeden modul rozszerzajacy
    funkcjonalnosc LGG2 i drugi pozwalajacy kontrolowac uprawnienia
    aplikacji. Nie mialem zadnego problemu, zeby z tego zrezygnowac gdy
    system zaczal oferowac zblizona (gorsza) funkcjonalnosc w tym zakresie.

    Juz od dluzszego czasu odpuscilem sobie szukanie kazdej mozliwej
    funkcjonalnosci. Swego czasu walczylem o sensowna mozliwosc nagrywania
    rozmow. W praktyce okazalo sie, ze nagralem cos raz na rok i to
    wlasciwie dla testu. Uwierz, wiem co teoretycznie trace ale w praktyce
    to dla mnie zadna strata. Telefon wykorzystuje po prostu do czego jest
    mi potrzebny a nie sa to potrzeby jakos wyjatkowo nietypowe.

    > Widocznie istnieje dolny jakiś próg opłacalności wyznaczony przez
    > czynniki fizyczne.
    > Ale takie coś jak rozdzielenie gwarancji na software i na hardware
    > akurat jest sprawę wybitnie umowną

    > Wina po stronie dystrybucji tutejszej zbiurokratyzowanej i
    > spolitycyzowanej, raczej niż producenta.

    Efekt jest taki, ze urzadzenie na polskim rynku kosztuje sporo
    pieniadze, dalekie od tego co oferuje bezposredni zakup (ale nie bierze
    sie to z powietrza).

    > A Xperia?

    Nie wiem, poszukaj info na wlasna reke. Jest tego sporo w sieci. Do tej
    pry unikalem Sony - wodoszczelnosc na zasadzie na dwoje babka wrozyla,
    jakosc zdjec (pomimo, ze Sony produkuje moduly dla wszystkich glownych
    producentow) jest mocno taka sobie, ekrany takie sobie, wczesniej
    problematyczne rootowanie serii Z. Po zapoznaniu sie z tymi cechami
    odpuscilem zakup.