  • Data: 2017-08-13 14:45:08
    Temat: Re: AOMEI -- zabójca partycji?...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" omn5gi$mi8$...@n...news.atman.pl

    > Proces powtórzyłem dwukrotnie -- tracąc tę partycję też dwukrotnie.

    Koleje podejście:

    - pod W10 MBR-->GPT powodzenie
    - pod WXP GPT-->MBR niepowodzenie

    Niestety, obecna operacja została anulowana!
    Kod informacji: 45
    Opis: Failed to initialize this disk.

    Co oznacza Kod Informacyjny? Sprawdź tu:
    http://www.disk-partition.com/help/errorcode.html

    Widzę w AOMEI kolejną ciekawostkę -- po operacji na dysku 2 przełącza
    się na dysk 0, dzięki ;) czemu nieuważny obsługant zacznie zabawę
    z dyskiem 2 a skończy ;) z dyskiem 0 wbrew swym intencjom. ;)

    Zamiana MBR na GPT dodaje partycję wielkości 3.9 GB na początku HDD.
    Trzeba ją skasować i szukać skasowanej partycji ,,wszędzie'' -- 'Scan
    all sectors'. Poszukiwania trwają parę sekund -- może nawet mniej niż
    dwie sekundy. Odzysk to kolejna chwila.

    Pod WXP nie widzę dysków GPT.

    OE na VBOXie pracuje raczej ;) ślamazarnie, co widzę teraz, gdy ślę post spod WXP...